Vraag

ik heb een k leven

  • 14 October 2019
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Badge
Hallo ik wil even delen wat voorn k** leven ik heb. Ik heb tot nu toe altijd al een k** leven gehad ik ben de hele basischool en1e jaar midelbare school gepest. En mijn moeder die snel overspannen is en me dan slaat uitscheld ect.

Mijn helebassischool ben ik gepest omdat ik als meisje altijd met de jonges ben omgegaan. Ik hoefde popen,roze en al dat getut gewoon niet. Ik vond autos en stoeien altijd gewoon leuker. Hierdoor ben ik tot groep 7 gepest in die tijd was ik vrij veel aangekomen en dus aan de dikken kant. En had ik zelfmoord gedachtens en had een paar pogingen gedaan. Ik ging in groep 7 naar een andere school daar was een jongen die ik van het begin niet mocht. Want hij peste de hele klas ( ik zat in die tijd op parteculier onderwijs en zat in een klas van 8 kinderen van kinderen van groep 3 tot groep 😎 de school konden niet veel tegen hem doen want hij kwam uit een hele rijke familie. Dus ging ik tegen hem in wadoor ik altijd ruzie met hem had en hij me begon teslaan ect ik werd toem weer depresief en begon me zelf tesnijden en dacht vaak een zelfmoord. Toen ik eindelijk weg kon van die school was ik erg blij. Op mijn nieuwe school ging het heel goed alleen waren er maar 4 andere meiden in de klas. 1 daarvan was een model (en echt supper mooi) en een andere is supper rijk en ik paste er niet zo goed bij. Zij begonnen me ook uit teschelden ect. Ik ben toen weer heel depresief geworden en had mwerdere zelf moord pogingen gedaan. Nu zit ik in een andere klas en gaat het wel prima.

Ik had naast school ook veel problemen thuis mijn moeder is overspannen en kan over het kleinste dingetje boos worden en gespannen en dan reageerd ze het naar me af meestal schelden en zeggen hoe slegt ik wel niet ben maar soms ook slaan en heb dan blauwe plekken. Mijn vader is bijna nooit thuis en ziet het dan meestal niet en kan dan niet ingrijpen. Hier door ben ik heel bang geworden voor mijn moeder en ben ik al bang als ze te dicht bij komt. De laaste rijd word dit gelukig wel steeds beter. Dit allemaal zorgde ee voor dat ik ook heel depresief werd naast school.

Ik had altijd een beste vrindin maar vandag heefd ze me opeens laten vallen we zouden 2 nachten logeren (zaterdag tot mandag) maar ze kreeg zondag avond een berigtje van haar vrindin met de vraag of ze mee wouw naar duitsland naar een zwembad. En ze ze ja en was toen opeens weg terwijl wij aan het logeren waren ik was echt zo van wtf. En daar ging toen mijn beste vrindin...

Dit allemaal is nu al gaande sinds groep 1 ik heb tot nu echt een k jeugd gehad en ik weet niet meer wat ik moet doen. En wil graag weten wat ik er tegen kan doen en of ik mishamdeld word door mijn moede(het gebuerd gemideld 1x per week dat ze me uitscheld ect en of slaat omdat ze overspannen is) Sorry voor de spelings fouten en de rare opbouw ik heb mijn best gedaan (heb dislexy)

4 reacties

Hoe gaat het nu met je  problemen?

-Dr8gon99

Hi ,

Dit is inderdaad niet fijn en k**. Als eerste zou ik met je moeder gaan praten en vragen waarom ze dit doet misschien wilt ze het niet doen maar kan ze zichzelf soms niet beheersen, ik zou je vader er wel bij houden voor als het mis gaat. Om je beter te voelen zou ik nog eens vragen of je vriendin wil afspreken om het een soort van uit te praten. Wat ook een tip is is om je wat meer aan zelf verzorging te richten daar voel je je altijd beter van. En als er licht puntjes zijn dan zou ik daar aan denken op de slechten momenten.

Je bericht is lang geleden en ik kan dus niet goed inschatten hoe je situatie nu is dus sorry als het niet helemaal klopt.

Gr MM

 

Nou ik heb hetzelfde ook een k leven hoor.

Hoi

 

Wat naar dat je dit allemaal hebt moeten meemaken. Niet ok dat je gepest werd en dat je moeder je kwetst. Ook vrij onattent van je vriendin om je tijdens het logeren achter te laten. 
 

Als je het gevoel hebt niet gelukkig te zijn op school, is het verstandig om dit met je mentor te bespreken. Deze zou samen met je kunnen bekijken wat er zou kunnen gebeuren om school voor jou een fijnere plek te maken. 
 

Ook voor je thuissituatie kan je op school terecht. Een leerlingenbegeleider zou je tips kunnen geven in verband met het omgaan met de spanningen thuis. Eventueel zou je alvast met je vader kunnen bespreken dat je merk dat je moeder soms zich bij momenten zo kwetsend kan gedragen. 
 

Heb je je vriendin nog gezien nadat ze vertrok van het logeren? Ik stel voor dat je haar laat weten dat je het niet fijn vond dat ze je achterliet. 
 

Groetjes

Kenshin

Reageer