ik ben heel erg gepest ik wil er niet meer zijn

• 18 March 2013
  • 3 reacties
  • 452 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik kan er niet zo goed over praten dus vertel ik het in een gedicht

op mijn vorige school,
ben ik heel erg gepest.
ik was anders dan de andere,
en anders dan de rest.
ik weet niet waarom,
het begon als een spel.
het liep uit de hand,
en ik wil eindigen in de hel.

3 reacties

gepest worden is erg, ik weet wat het is want in de lagere school werdk ook gepest, khad weinig vrienden met momenten liep ik alleen tot ik voor mezelf opkwam! en dit moet je zeker doen! als de pesters iets over je zeggen gewoon opkomen voor jezelf en als dit niet helpt negeer ze en zoek andere mensen op. verander anders gewoon van school en begin opnieuw. Nu hoor ik er echt bij en heb ik vrienden en een lief. De pesters zullen sowieso wel ooit eens stoppen!
luister je moet zeker geen rare gedachtes in je hoofd halen ga naar je mentor of vertrouwings persoon op school en je ouders kom oor je self op en misschien is het beste nog dat je naar een andere schooll gaat waar je lekker opnieuw kan beginnen
Ik werd buitengesloten en ging naar een andere shool daar werd ik gepest heel hard ik werd daardoor asociaal en durfde niet te spreken tegen mnsen op een dag vertelde ik het aan de leerkracht en het hielt op nu ben ik socialer geworden en veel blijer en iedereen doet aardig mijn advies vallen opstaan knokken en doorgaan vertel je problemen aan de leerkracht

Reageer