Vraag

ik ben gay en word daarom gepest/uitgelachen/belagelijk

  • 15 January 2022
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Badge

Ik word al een 1 jaar lang gepest of belachelijk gemaakt omdat ik gay ben of ik word allemaal vragen gesteld ik voel me daar heel rot over ik weet niet of ik het aan iemand zou moeten vertellen want ik ben bang dat mensen me niet serieus nemen. qwerty


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Mensen zouden je nooit belachelijk moeten maken alleen omdat je op jongens valt, want dat is echt compleet oké en helemaal niks mis mee.

Misschien is er bij jou op school een GSA? Daar zorgen leerlingen en docenten ervoor dat de school een veilige omgeving wordt voor LGBTQIA+ mensen, door dingen als paarse vrijdag te organiseren, en er worden geloof ik ook weleens ervaringen uitgewisseld (voor zover ik heb gehoord)

Ik raad je zeker aan om er met je mentor of ouders of iemand anders over te praten. 

Ik heb verder niet echt advies helaas :(

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

Reputatie 1
Badge

Vervelend man, Herken dit zelf ook deels niet omdat ik gay ben maar ben eerder ook om bepaalde redenen gepest. erg vervelend, trek je niks van andere aan. 
Zoek een vertrouwens persoon, iemand waarover je het kan hebben, misschien een ander iemand op school die dit probleem ook heeft.
Verder heb ik ook niet heel veel advies.
Blijf wie je bent en laat je niet naar beneden halen door anderen <3
Sterkte met je probleem

 

-KapiteinCola

Reageer