Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

iedereen denkt dat ik het perfecte meisje ben, maar ik ben jarenlang gepest

• 15 augustus 2012
  • 6 reacties
  • 1020 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey'x,
Iedereen in mijn leef omgeving denkt nu dat ik het perfecte meisje ben. Nou nu is dat misschien zo maar dat is niet altijd zo geweest. Ik ben van groep 1 t/m groep 8 gepest. Elk school jaar was er wel een andere reden om mij te pesten. Hier volgen ze:

Groep 1:
Ik was veel groter dan de rest dus was ik niet normaal. Ik mocht nooit mee doen aan de spelletjes.op het plein. En als ik dan alleen op mijn plekje stond voor een heek laag hekje in een hoek werd ik geduwt. Zodat ik naar achtere stapte en struikelde over het hekje waarna ze me uitlachte. Maar omdat dit in de hoek gebeurde zag voor de rest niemand het.

Groep 2:
Ik knuffelde heel.graag met mensen(nu nog steeds) Ik knuffelde dus ook graag met mijn juffen. En daarom werd ik een klein babytje genoemt. En dan deden ze een huilende baby na.

Groep 3:
Ik had nog al losse handjes. Ik was veel groter en dus ook veel sterker dan de rest. Ze gingen me uitlokken door me uit te schelden. Als ik dan uithaalde kreeg ik straf. Dat was natuurlijk harstikke leuk voor hun.

Groep 4:
Onze klas werdt een.echte meiden klas. Het roddelen begon daar.al. Als ik ruzie had met 1 meisje had gelijk iedereen een reden om gemeen tegen mij te doen of.mij te peste.

Groep 5:
Hier bleek al echt dat ik veel slimmer was dan de rest. Als ik dan bijvoorbeeld al klaar was.met mijn werk probeerde ik andere kinderen te helpen. Maar dat werdt niet in dank afgenomen. Ik hielp de kinderen alleen maar omdat ik me wilde uitsloven voor de juf. En omdat iedereen dan kon zien hoe slim ik was. Maar dat was niet waar hielp mensen gewoon graag.

Groep 6:
Ik had altijd stomme kleding aan. Ik werdt uitgescholden en buiten.gesloten omdat ik simpel weg geen merkkleding had. Er gingen de ergste roddels over mij rond.

Groep 7:
Ik ben erg creatief heb veel ideeën. Kinderen waren er dan.jaloers op en dan werd er gereageert alsof ik deed dat ik e bom was. En dat ik ltijd aes.wilde bepalen. Maar dat was niet zo. Ik gaf gewoon mijn ideeën en.mening.

Groep 8:
In het begin van dit jaar gingen we op kamp. Dat was echt leuk. Ik slieo zelfs.op dekamer van de "populaire" meosjes bij.m'n beste vriendin. Ze deden toen erg aardig en ik dacht yes dit.schooljaar wordt echt leuk. Maar nee. Want alles en dan ook echt alles wat ik die afgelopen jaren.had mee gemaakt. Herhaalde zig in 1 jaar.

Nu zit ik op de middelbare. Heb een baantje als babysitter. Ik kan me dire merken.verooloven. Ik ben niet dik.meer. En het valt niet meer op dat.ik zo slim ben want ik zit op een hoge school. En dat gepeste meisje van de basisschool is nu het populaorste meisje.van de middelbare. Echt waar. Met dit verhaal wol ik jullie laten weten dat ook al wordt je gepest aks je sterk blijft en niet vergeet wie je echte vrienden zijn komt het wek goed. Kijk maar naar.mij.
Xxx

6 reacties

zo. jij heb een zwaar basisschool leven gehad en toch heb je zo doorgezet! knap gedaan meid en veel plezier in het goede leven dat je nu heb!
He erg bedankt. En ik.wil nog een keer voor iedereen benadrukken. Blijf sterk en vergeet niet wie je ehte vrienden zijn. Dan red je het wel. En kom je die moeilijke tijd wel door. Want, na regen komttijd zonneschijn
Het is mooi om te horen dat iemadn die hier slachtoffer van is geworden zo goed terecht is gekomen. Zelf weet ik hoe het is, en ik ben blij te horen dat het daarna nog goed kan komen
Mooi. Ik hoop echt voor je dat jou uiteindelijk goed eindeigd net zi als die van mij.
Wauw, bewondering voor je! Je bent nu vast super sterk.
Hopelijk blijf je wie je bent en maak je geen misbruik van je populariteit! 
Kusx
beetje overdreven....

Reageer