Homo noemen.

  • 3 April 2018
  • 5 reacties
  • 387 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Jongens uit mn klas noemen me homo terwijl ik gewoon op meisjes val. Ik weet niet waarom ze dat denken maar dan zeggen ze val hey je vriendje is er. Tegen degene die ze ook homo noemen. Hoe kan ik minder opvallen als homo of anders gedragen ( IK BEN GEEN HOMO) geef tips aub

5 reacties

Hi Anoniem_1,

sommige mensen hebben gwn geen leven en denken dat ze leuk of stoer zijn door anderen te pesten.

Probeer je er niet teveel van aan te trekken, dan wordt het hopelijk snel beter.

Je kunt natuurlijk ook iets terugzeggen, maar daar moet je wel ff over nadenken of je dat wilt.

Je zou bv. kunnen zeggen als hij weer zo'n stomme opmerking maakt "Waarom doe je nu zo onaardig tegen me. Vorige week probeerde je me nog te versieren en toen heb ik ook al gezegd dat ik op meisjes val. Dus, beter zoek je iemand anders"

Wees gewoon jezelf, je moet nog een heel leven met jezelf verder, dus je voordoen als iemand die je niet bent voor iemand die je niet eens mag, zou ik niet doen.

Trouwens SO voor jou, ik las in een ander topic dat je lekker bezig bent met je gewicht. Ga zo door. :)

Btw je hebt die jongens die je onterecht "homo" noemen niet nodig als "zogenaamde vrienden".

Groetjes,
M&M's
Het is altijd nog een optie om dit bij jouw mentor te melden, omdat deze hiervoor is.
Dan lijkt het mij ook verstandig om de ander erbij te betrekken, die ook lastig gevallen wordt.
ik zou vooral je zelf blijven en niet veranderen je weet zelf dat je geen homo bent en dat is het belangrijkste (dat je het zelf weet)
Gewoon negeren, ik weet dat het moeilijk is.
Ik deed er eerst zelf ook niks aan todat ik echt boos werd en ze inelkaar sloeg. Niet het beste idee.
mijn tip is om naar je leraar te gaan
en het samen met hem/haar een oplossing te vinden
ik had vroeger ook hetzelfde probleem
en ik ben een nerd (vind ik zelf) dus ik zij: jongens het spijt me maar ik denk dat jullie een foutje hebben gemaakt ik ben niet homoseksueel.
toen ging ik naar me mentor en hebben we het samen met de andere leerlingen opgelost
dus mijn tip voor jou is
ga naar je leraar/mentor en praat met hem
veel geluk 😃 groetjes James

Reageer