Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

hoi ben ik te ver gegaan

• 9 september 2013
  • 54 reacties
  • 3170 Bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

ten eerste denk altijd na voordat je iemand pest en waarom je dat zou doen, maar het is al gebeurd dus ik zal zeggen: probeer echt heel erg tegen haar te zeggen dat het je enorm spijt en dat je het eigenlijk niet wou doen ( alleen als dat zo is ) en probeer het goed te maken misschien zou ze je wel nooit vertrouwen maar iets proberen is beter dan niets
Ik vind dat je veel te ver ben gegaan.
Heb je zelf al alleen met het meisje gepraat erover?
Ik snap dat je spijt hebt, maar de tijd kan je niet terug draaien.
Het beste kan je met het meisje erover praten en afvragen waarom je het gedaan hebt
en hoe de ruzie is ontstaan. Van wat ik lees heb je meer met je ouders gepraat, wat al een grote stap is.
Probeer met alleen haar te praten zonder andere mensen erbij.
Ik zeg niet dat ik het goed vind wat je hebt gedaan, maar dat je het wel stapje voor stapje kan oplossen.
Wat je nu al aan het doen bent.  En je hebt spijt en dat zegt ook veel. Je wilt het oplossen en dat is knap.
Als het je niks kon schelen dan was het een ander verhaal.
Ik wens je veel succes en hoop dat het weer goed komt.
ik snap eigenlijk niet waarom je dit op internet zet het is heel erg natuurlijk maar even los van dat als je 
je zo schuldig voelt en alles en je excuses hebt aangeboden en al die dingen waarom 
zet je het dan op internet je zal alleen maar gehaat krijgen(logisch) maar dat zou je van te voren kunnen
bedenken dus ja dat snap ik niet helemaal?
Hoi!

Jij hebt dit bericht hier geplaatst omdat je de mening van anderen hierover wilt horen. Deze mening is natuurlijk niet altijd even leuk!
Wat wel goed is, is dat jij beseft hebt dat je te ver bent gegaan. Dat beaamt iedereen hier zeker.

Wat mij nu het beste lijkt om te doen, is om naar dat meisje toe te gaan en je excuses aan te bieden. Dit hoeft natuurlijk niet in het echt, maar kan ook via het internet.
Vraag er eens naar waarom zij nou eigenlijk snijdt, en vertel haar dat je je hele erge zorgen maakt om haar. Dit zal zeker helpen:o

Je kunt het!

Reageer