Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

hoi ben ik te ver gegaan

• 9 september 2013
  • 54 reacties
  • 3170 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik heb ruzie met een meisje zij snijdt zich zelf en ik ben gwn boos op haar ik haat haar echt heel erg ik ben haar gaan uitschelden enzo en het liep steeds verder uit de hand tot dat ik vanavond foto's begon te sturen van meisjes die zich hadden gesneden en lagen te bloeden met dit doe jij ook he kut wijf en een foto's van een galg met dit is jou lot en foto's van een lijkwagen met de tekst de tekst bij dit word de volgende waar je mee gaat rijden gwn echt duidelijk dingen opeens kreeg ik zoon bericht van haar zus van wat ben jij aan het doen en ik deed heel gemeen van ik stop pas als zij ook stopt en ik ga door tot ik me wraak heb en zij zo van als je niet stopt dan gaan we naar de politie enzo gwn echt ruzie zoeken haar vriendje zij ook als jij problemen hebt dat snap ik wel maar dit zo doen zo gemeen zo dreigen naar doen gaat te ver ik weet niet wat ik moet doen wand k voel me echt rot nu en ik zit nu naar te denken en denk echt van kut ik ben echt te ver gegaan die jongen zei tegen mij ik geng al bijna over me nek en schrok me rot van die foto's neem aan een meisje die ausisties is die niet door heeft of dit pesten is en bang maken of dat je het echt meent

54 reacties

Vriend, wat is je probleem?

Als jij mensen die al problemen hebben nog meer mentaal naait en je vindt dat zíj te ver gaan, dan zit er toch echt een steekje of wat bij je los. Je kan denk ik beter gewoon je muil houden tegen dat meisje, die zich al rot genoeg voelt om zich te snijden. Je verdient deze behandeling vanuit mijn oogpunt.

PS: Verbetering van je signature: "Dream on! Every day is a fight but when I fight, there is always a reason to live on."

Als jij mensen die al problemen hebben nog meer mentaal naait en je vindt dat zíj te ver gaan, dan zit er toch echt een steekje of wat bij je los. Je kan denk ik beter gewoon je muil houden tegen dat meisje, die zich al rot genoeg voelt om zich te snijden. Je verdient deze behandeling vanuit mijn oogpunt.

PS: Verbetering van je signature: "Dream on! Every day is a fight but when I fight, there is always a reason to live on."
wtf doe ff normaal ja jij bent 16 ik 14 en dat kind verdiend zo behandling zij heeft mij meer dan een jaar lang getreiderd en gepest en ik ben al gestraft door me familie moet straks alles in leveren en krijg het pas over een maand terug en daar boven op moet ik morgen naar dokter om dat ik volgens me ouders geestelijk helemaal in de war ben ik krijg *** iedereen over mij heen maar niemand pakt haar aan
en twee ik ben je vriend niet :mad: 

en ja ik snap dat ik veelste ver ben gegaan maar hoe zou jij regeren als je een jaar lang gepest word en dingen mee maakt geloof dan barst bij jou vast ook iets
Ik snap dat pesten iets in je geest kan losmaken waardoor je niet normaal op een persoon kan reageren, maar als ik dit zo lees vind ik dat wel HEEEL ver gaan, want ookal doe je het omdat je gepest werd. Dit is ook pesten, en best erg. Zorg er astjeblieft voor dat je zelf niet naar het lage niveau van pester zakt.

groetjes Joepiedoedel
hee ik heb er ook heel veel heel heel veel spijt van en ik zie nu ook hoe erg ik ben geweest een grapje is leuk maar haar vriendje zei ook van de foto's die je stuurd die zijn gwn zorgelijk ik heb nu huisarrest gekregen plus dat ik niet op fb hyves en twitter mag voor de komende 3 weken en het nare is me broer kent een meisje die zelfmoord heeft gepleegt naar gepest te zijn en ik voel me nu er meede vranwoordelijk voor haar dood ik heb haar never nooit gepest of zo wand haar vond ik echt lief ze hielp altijd iedereen en cijverde haar zelf altijd weg;(
Sorry dat ik het vraag, maar wat bezielde jou? Je bent echt veel te ver gegaan! Niet 1 stap, niet 2 stappen, maar wel 10 stappen te ver!

Je weet zelf hoe het is om verschikkelijk gepest te worden, en wat doe jij? Je doet zelf precies hetzelfde!  Ik vind het echt niet te geloven wat jij hebt gedaan en als jij mijn dochter zou zijn had ik je echt alles afgepakt en je een jaar lang streng gecontroleerd.

Je bent zelf ook een meisje, dan weet je hoe onzeker meisjes zijn. Misschien is zij dat ook wel als ze thuis is en kotst ze al haar maaltijden eruit. Hoe zou je dat vinden? Als je daarbij na denkt?

Ik zou dat meisje maar heel snel de excuses aanbieden voordat jij weer het slachtoffer van pesterijen wordt, je hebt dat meisje vast heel veel pijn gedaan en daar moet je je echt voor verontschuldigen!
@Yara: Als je nu gestopt bent en je gestraft bent, hoeft men van mijn part niet meer naar de politie te gaan. Dit had je echter niet in het begin verteld. En dan een vraag voor je: Als jij weet hoe het voelt om gepest te worden, waarom doe je hetzelfde dan bij iemand anders? Je hoeft je echter niet verantwoordelijk voor haar dood te voelen, als je onschuldig bent (en dat ben je volgens mij).

@Joepiedoedel: De meeste pesters zijn onzeker over zichzelf. Wanneer deze andere mensen beginnen te pesten, doen ze dat omdat ze dan het gevoel hebben dat de gepeste inferieur (minder) is dan anderen. Vicieuze cirkel.
Sorry dat ik het vraag, maar wat bezielde jou? Je bent echt veel te ver gegaan! Niet 1 stap, niet 2 stappen, maar wel 10 stappen te ver!

Je weet zelf hoe het is om verschikkelijk gepest te worden, en wat doe jij? Je doet zelf precies hetzelfde! Ik vind het echt niet te geloven wat jij hebt gedaan en als jij mijn dochter zou zijn had ik je echt alles afgepakt en je een jaar lang streng gecontroleerd.

Je bent zelf ook een meisje, dan weet je hoe onzeker meisjes zijn. Misschien is zij dat ook wel als ze thuis is en kotst ze al haar maaltijden eruit. Hoe zou je dat vinden? Als je daarbij na denkt?

Ik zou dat meisje maar heel snel de excuses aanbieden voordat jij weer het slachtoffer van pesterijen wordt, je hebt dat meisje vast heel veel pijn gedaan en daar moet je je echt voor verontschuldigen!
heb ik al gedaan en ik voel me nu echt kloten ik weet dat ik nu echt een hele grote grens heb overgegaan ik ken zelf 2 mensen 1 die een poging heeft gedaan en andere die echt overleden is de laaste door pesten en ik voel nu daar ook vrandwoordelijk voor ik heb haar nooit gepest ofzo maar door het idee ik voelde me zo in de hoek gedreven ze stuurde steeds mensen op me af zij is begonen met pesten maar ik weet dat deze soort foto's echt niet kunnen ik heb van me voogt echt heel erg op me donder gekregen het is nog wonder dat ik leef wand hij wouw me zo wat uit het raam gooien zo boos was hij ik heb 6 weken huisarrest en heb alles in moeten leveren doe dit nu stiekem wand iedereen slaapt ik woon in buitenland maar goed ik voel me schulddig like hell ik heb gepraat me me neven en die vinden dit ook veelste ver gaan
Pesten is laag zo laag
Maarja meeste mensen pesten omdat ze zo bang zijn zelf gepest te worden

Maar jij moet snappen dat dit niet hoort
Je hebt het zelf mee gemaakt

En alsjeblieft kom nooit meer in contact met dat meisje
Dat verdient ze niet ze heefd al genoeg problemen

En dan kom jij als een klein iritant achterbaks jongetje haar pesten

Zak even diep in de stront

En dat je je nu rot voelt is je eigen fout

Nick 15 (emo) ik snij me ook dus daarom zoon botte reactie
ten eerste ik ben een meisje en ten tweede er is iets wat zij niet wat eigelijk alleen familie weet ik heb 2 week gegeleden 12 slaap pillen in genomen met het doel niet meer waker te worden dus als je denkt dat ik geen problemen heb ik zit in een ****ing diepe deprisie vandaar ook die hele bizare foto's ook dat ik me 2 keer gesneden heb om duidelijk te laten zien help er is iets mis met me
@Yara: Als je nu gestopt bent en je gestraft bent, hoeft men van mijn part niet meer naar de politie te gaan. Dit had je echter niet in het begin verteld. En dan een vraag voor je: Als jij weet hoe het voelt om gepest te worden, waarom doe je hetzelfde dan bij iemand anders? Je hoeft je echter niet verantwoordelijk voor haar dood te voelen, als je onschuldig bent (en dat ben je volgens mij).

@Joepiedoedel: De meeste pesters zijn onzeker over zichzelf. Wanneer deze andere mensen beginnen te pesten, doen ze dat omdat ze dan het gevoel hebben dat de gepeste inferieur (minder) is dan anderen. Vicieuze cirkel.
nu ben ik gestopt nu begint zij weer dit is niet leuk kan ik eigelijk naar de huisarts toe om te bewijzen dat zij de schuld is aan mijn slaap probleem

zij pest mij en ik dacht van ik neem wraak
Leestekens, alsjeblieft.
Daarbij, Max heeft wel een niet-correct-geformuleerd punt.
Yara , je bent te ver gegaan maar daar ben je al achter , ik vindt het zelf zwaar ziek wat je heb gedaan. Je bent nu enorm jezelf aan het verdedigen dat je ook je troubles heb maar dat betekend toch niet dat je iemand anders zo'n kutgevoel mag geven ? . Dat geeft je toch niet het recht om iemand zo de grond in te trappen. Ja je heb er spijt van en je heb er al straf voor gehad ik zeg terecht.

Yara , je bent te ver gegaan maar daar ben je al achter , ik vindt het zelf zwaar ziek wat je heb gedaan. Je bent nu enorm jezelf aan het verdedigen dat je ook je troubles heb maar dat betekend toch niet dat je iemand anders zo'n kutgevoel mag geven ? . Dat geeft je toch niet het recht om iemand zo de grond in te trappen. Ja je heb er spijt van en je heb er al straf voor gehad ik zeg terecht.
hi gaat wel beter met me wel moe en chagie maar goed
Okeei... Ik vroeg niet hoe t met je ging ofzo maarjaah
ik snij mezelf ook... en ik ben hier mee begonnen omdat ander (pesters) zeiden dat ik dit moest doen... als jij dit tegen mij haf gezegt was ik dezelfde avond nog voor een trein gesprongen ... je ging echt te ver... maar ik heb een tip voor je :Schijf een brief waarin je je excuses aanbiedt en je uitlegt waarom je zo boos bent.. dan kun je meteen vertellen hoe gekwetst jij je voelde door haar.. dan begrijpen jullie elkaar beter!
succes meidd xx
AUB DENK NA VOOR JE DAT DOE

Al die dingen kwetsen meer dan je denkt als je wilt dat ze stopt dan moet je haar steunen en niet haar gevoelens kapot maken want dan lukt het nooit jij weet nie wat er is gebeurt is en waarom ze zig snijd en als je haar haat negeer haar in de plaats haar af te breken ik snij me zelf ook en geloof me dat doe je niet voor de fun en er mee stoppen is bijna on moglijk zeker als er iemand zo als jij van die dingen stuurt dan maak je het aleen maar veel erger denk na voor dat je dat doe en niet er na want dan is het te laat en meschien kon het wel zijn dat ze zelfmoord pleegde door jouw berichten want soms geeft een mens nie meer nodeg
Het is niet slim wat je gedaan hebt, je hebt het meisjes zitten pesten en daardoor ben je de dader geworden. Het meisje kan inderdaad naar de politie gaan en je aangeven voor bedreigen. Misschien moet je je excuses aanbieden, ook al mag je haar niet of vind je het niet nodig het kan al veel goed maken. Je moet natuurlijk niet een kaartje sturen of droog ''Sorry'' zeggen. Maar bij haar langs gaan, even met zijn tweetjes aan tafel zitten en het bespreken. Je zult zien het lucht op en misschien vergeeft ze het je wel misschien ook niet. Maar je bespaart jezelf een hoop problemen als je het doet.

Ik hoop dat je je schuldgevoel kwijt raakt .

XXX
Gevaletje ik heb iets gedaan hun zijn boos en ik ben nu de zielige.... er is maar 1 oplossing. Muil houden en goed nadenken over wat je dat meisje heb aan gedaan. Je hebt gezorgd dat ze mentaal helemaal naar de klote is. Je snijd niet omdat je  het leuk vind.
man zij zit nu in de shit we hebben justie achter haar en haar ex aan gestuurd ik ben de machtiste op de wereld ik ben onstervelijk
Wahahaha! Onsterfelijk? M'n reet man,  zelfs m'n pink is onsterfelijker dan jouw! En Justitie m'n reet! Die gaan niks doen tegen een paar bedreigingen doen hoor. Ik zou me als ik jouw was gedeist houden en flink nadenken wat je dat meisje hebt aan gedaan. Dus volg mn advies op en muil houden en goed nadenken.

Sorry Admins/kindertelefoon/mensen voor m'n taalgebruik, ik word pisnijdig van dit soort mensen.
justin heey doe ****ing normaal tegen me zusje ja me zusje ik ben haar broer me zusjes allebij hebben veel problemen me oudste is pygosites en me jongste zusje heeft adhd en nog wat andere dingen en ik heb problemen met de buurt van me vriendin om dat ik met me auto door haar wijk wat zoon dure villa wijk is dus knock down tegen haar maat wand je wil geen ruzie met mij
1. Wie de F. Is Justin.... 2 Whatever man... je doet gewoon stoer. Dus volg op wat ik zei. En leer aub type... je typt als een 8 jarige.

Reageer