Vraag

Hoe stoppen mensen met mij pesten nadat ik seks heb gehad met mijn juf

  • 29 June 2022
  • 5 reacties
  • 870 Bekeken

Badge

Ik wordt gepest omdat ik seks heb gehad met mijn leraar hoe stoppen mensen met mij pesten?

(de seks was best lekker)


5 reacties

Ik wordt gepest omdat ik seks heb gehad met mijn leraar hoe stoppen mensen met mij pesten?

(de seks was best lekker)

Ik zou je best willen helpen, maar ik weet niet wat ik nu erger vind??? Dat je seks met je juf hebt gehad, of dat je gepest wordt?

Seks met een leerkracht hoor je niet te hebben, leerkracht is zelf strafbaar, zelf vind ik het best raar dat je er tussen haakjes bij zet dat je het lekker vond, want als jij het dus okee vond, dan zou je ook niet in hoeven te zitten dat je er nu mee gepest wordt, dus eigenlijk weet je al dat je iets hebt gedaan wat je beter nooit had moeten doen!

Reputatie 4
Badge +3

tja , vrij logisch vind je niet? 
gwn vergeten is mijn advies dan ook , het zijn consequenties van je eigen acties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou het proberen te vergeten.

Badge

hey waterfles

het is straf baar maar wat @Socrates ook zegd lichteraan op welke manier dan kunnen we je beter helpen en pesten is natuurlijk nooit goed maar praat er in de chat met iemand over bijv je ouders die kunnen er goed mee  helpen

ik hoop dat ik je help sucses nog 👍🏼

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Waterfles 

Je juf heeft iets strafbaars gedaan. Een volwassene mag geen sex hebben met een minderjarige. 
Aan het pesten kan ik zonder details niets doen😕. Als je mij wat extra details geeft (bijvoorbeeld op welke manier ze het doen), kan ik helpen.

Groet @Socrates 

Reageer