Hoe kan ik het stoppen?

• 26 May 2015
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik en mijn vriendin worden gepest, vanwege ons gedrag. We zijn zeg maar gewoon druk enzo, en heel veel vinden dat wij irritant zijn.
Ongeveer twee jaar geleden gingen we na gym op de basischool douchen, we liepen toen al voor in de puberteit. Toen mocht je als je ver weg woonde je mobiel mee, een paar jongens en meisjes maakten foto's van ons. Hier worden we na 2 jaar nog steeds mee geconfronteerd. Ik weet niet hoe ik het moet vertellen, straks lacht mijn moeder me uit, of wil ze de foto's zien. Ik weet niet wat ik moet doen!

Groetjes malouu_ & manoukk_

Hopelijk kunnen jullie ons helpen want die foto's gaan al bijna de hele school rond :mad::(

4 reacties

bah wat vervelend! Ik zal het zeker tegen je mentor vertellen. Het is vervelend dat ze misschien de foto's moet zien. Maar als je het niet verteld dan heeft straks iedereen op je school ze gezien. En dat wil je ook niet. Ook zal je het je ouders toch een keer moeten vertellen. Je ouders kunnen je echt helpen. En weet je wat, onthoud gewoon. Toen je werd geboren hebben ze je ook naakt gezien. En ze hebben vast wel vaker een blote vrouw gezien. Het is vervelend en ik geef toe, ik zou het liever ook niet willen  dat mijn ouders me naakt zien. Maar helaas is er volgens mij geen andere oplossing.

Succes xx
- onnodige quote verwijderd -

Mijn ouders weten het, nu willen ze naar school gaan.. ik weet het niet meer!
Heeyy,

Ik snap dat dit lastig voor je is, maar misschien is het wel gewoon het beste als je ouders (of jij) een goed gesprek met een mentor of vertrouwenspersoon te hebben. Hoe vervelend sommige docenten op school ook kunnen zijn, ze zijn er om je te helpen, óók in dit soort gevallen. Ik snap dat je misschien denkt dat het laf is ofzo als je ouders met school gaan praten, maar ik denk niet dat er veel andere oplossingen zijn. Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen.

Succes :-)

~ToMany
hiermee kun je gewoon naar de politie gaan want dit is echt strafbaar

Reageer