Vraag

helpp

  • 27 February 2023
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

jongens en meiden kunnen jullie plsss snel reageren en me mss helpen?

want ja k heb een ex en dit is er gebeurd…..>

eigg ummhh ja voelt t nu alsof hij alleen mr met me had om te zoenen en te gebruiken en nu voel ik me net een tussenweg want hij was via snapchat al met zn nieuwe aan t chatten van hoe gaat t enz toen zei k een keer wie is dat nou weer hij zei oowwhh gw men nicht toen vraag hoe oud ze was hij zei ook 13 en hij zei ze zit ook op deze school ik dacht mr wie heeft nou een nicht met dezelfde leeftijd kijk t kan wel mr ja this gw raar en toen hij t uitmaakte daarvoor was ie een week ziek en die dag erna was ie er ineens wr toen zat ie bij zn nieuwe vriendin en wel nog gw met mij appen mr toen dacht ik al van nou mooi nie das zn nicht nie dus nog een x gevraagt zei hij jahaa this men nicht ik dacht jaja en op Valentijnsdag wou ik in de midd nr huis gaan komen 2 andere meiden nr me toe je ex heeft geen nicht dat is zn vriendin ik rende de school uit nr men fiets ben jankend en keihard nr huis gefietst thuis men ex meteen geappt van jij gaat nu eindd een x eerlijk zijn wrm lieg je altijd al tegen me en wrm heb je ineens een ander  is dat waar alls in hoofdletter hij oke oke zei is mijn vriendin toen heb ik hem vieze leugenaar genoemd hij mag ik een tip geven ik was kwaad dus ik zei what hij noem me niet vies als ik jou was ik ben nie alleen ik dat scheelt ik ook nie toen hebben we nog eindeloos ruzie gemaakt en ja toen zei hij we kunn toch gw vrienden zijn ik zei mss als je nie mr gaat liegen geef k je nog een kans hij zei bolooft en de volgnde dag liegt ie wr dus ja..


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Stel je voor als wat jij nu allemaal verteld was gebeurt bij een vriendin. Wat zou je zeggen, denk je? Er zijn al erg veel momenten geweest waarin je dacht dat er iets niet klopte, dat hij je gebruikte, etc. Als dat 1 keertje gebeurt kan het gewoon onzekerheid zijn, maar dat is hier vast niet het geval. Ik zou zeggen: geen tweede kans geven. 

Het is allemaal wel best veel, hoor! Echt kut dat je dat mee moet maken. Echt een strijder ben je <3 en veel succes met alles!! 

Reputatie 2
Badge +1

Dat is vervelend! ik zou hem niet meer vertrouwen! Valt hij je lastig? zo ja dan zou ik het bij iemand aangeven! veel sterkte!

Ps: ik zou volgende keer punten gebruiken

 

Okeeee tysmm

Reputatie 3
Badge +1

Dat is vervelend! ik zou hem niet meer vertrouwen! Valt hij je lastig? zo ja dan zou ik het bij iemand aangeven! veel sterkte!

Ps: ik zou volgende keer punten gebruiken

Reageer