Help, word ik gestalkt?

  • 5 November 2019
  • 9 reacties
  • 259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

 

ik ben een meisje van 17 en heb nu al 4 jaar “gezeik” met een jongen. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten 4 jaar lang..

 

maar ik snap het echt even niet meer en ik hoop dat jullie misschien zouden kunnen helpen..

 

ik heb laatst namelijk gemerkt dat hij zich heel erg bezig houd met mijn leven, maar hij zei zelf altijd dat ik een hoer ben en dat hij mij niet mag. 

Ik merk dit echt nu pas op omdat ik merk dat hij echt heel vaak de heletijd naar mij blijft kijken, zo loop ik bijv langs hem en hij zit dan met z’n vrienden maar die kijken even en gaan door, maar hij blijft gewoon de heletijd kijken..

ook wilt hij van alles weten over mij, zoals met wie ik omga of contact heb en zelfs wie bepaalde personen zijn voor mij (bijv vriendje) 

Op social media heb ik gehoord dat hij en ik op het zelfde moment online zijn, maar ook weer offline zijn dan staat er bijv 4 min geleden actief en het veranderd bij allebei precies op het zelfde moment

 

Ook doet hij heel aardig en leuk tegen mijn zusje van 8 jaar. Dan trekt hij bijv gekke gezichten naar haar zodat ze lacht. Maar dat deed hij ervoor ook nooit. Hij rijdt ook opeens heel vaak op zijn scooter langs mijn huis maar hij woont echt ver bij mij vandaan namelijk buiten het dorp dus hij maakt een lange omweg naar zijn huis dan

 

Ik heb in augustus ook een “gesprekje” (het leek meer op een k interview) met hem en sindsdien is het al zo dat hij of op social media tegelijk als mij zit, langs mn huis rijdt en 24/7 om het zo te zeggen naar me kijkt

 

Ik snap echt niet wat ik hiervan moet vinden of wat ik eruit moet halen van zijn acties, maar ik vind het maar raar dat het opeens zo is.

Ik kan hem ook niet via insta een berichtje of iets sturen want dan blokt hij me meteen en dan daarna rijdt ie weer leuk langs mn huis. 

 

 Ik wil hem wel aanspreken of iets want ik heb zelf natuurlijk ook vragen (n.a.v. het gesprek van augustus) waar ik ook antwoord op wil hebben! Maar ik weet echt niet hoe als hij blokkeert enzo....

 

weten jullie misschien wat het is? Of hoe ik hem misschien kan aanspreken of contacten?

 

Xx, 

 

mijj

 

 


9 reacties

Badge

het zou heel miss kunnen dat hij verliefd op je is maar het niet durft te zeggen. ik weet alleen niet wat je in dat geval zou kunnen doen, want ik heb daar nog niet zo veel ervaring mee

Hey hoi,

Dat is wel irritant. Tegenwoordig heb je die kinderen die je achterna zitten om je bang te maken (daar had ik last van) maar ik kan nie zeggen dat dat exact het geval is bij jou. Misschien moet je contact opleggen met zijn vrienden en vragen wat er is? Of een nep account maken via Insta en je voordoen als een ander en dan vragen wat hij doet en als het echt heel raar wordt moet je naar de politie gaan.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

 

Xx Darlingyou

Hey hoi,

Dat is wel irritant. Tegenwoordig heb je die kinderen die je achterna zitten om je bang te maken (daar had ik last van) maar ik kan nie zeggen dat dat exact het geval is bij jou. Misschien moet je contact opleggen met zijn vrienden en vragen wat er is? Of een nep account maken via Insta en je voordoen als een ander en dan vragen wat hij doet en als het echt heel raar wordt moet je naar de politie gaan.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

 

Xx Darlingyou

Contact met z’n vrienden zoeken werkt ook niet wajt dan zegt hij zelf van ja die moet je blokkeren enzo..

Hallo Anoniemegirllxx :)

Hoe gaat het nu eigenlijk met die stalking? Is het afgelopen of blijft hij doorgaan. Hij probeert vooral jou te provoceren denk ik na aanleiding van het feit dat hij jou niet mag en denk ik dat hij het leuk vindt om jou dan te irriteren.

-Dr8gon99

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon


nou hij gaat nog steeds door, maar vele mensen zeggen dat hij mij leuk vindt alleen ik zie dat niet ofzo…

 

en inderdaad hij vind het leuk om mij te irriteren dat heb ik zelf ook gemerkt...

Heyo,

Je zegt de hele tijd van ja maar dan blokt hij mij, of dan zegt die zijn vrienden dat ze jou moeten blokken. Waarom spreek je hem niet gewoon face to face. Dan kan hij je niet blocken, kun je meteen vragen over dat gesprek in Augustus, en daarna kan je vragen waarom hij je constant aankijkt, je negeert als je contact probeert te maken,  maar wel vanalles wilt weten.

Dan heb je meteen je antwoord. Al die mensen altijd die denken dat je alleen contact op kan nemen met iemand via je telefoontje. En waarom zou je het niet gewoon face to face vragen, of vind je dat dan weer eng?

 

See ya!

Spookyzx. 

nou omdat ik hem nauwelijks zie zodat ik hem kan aanspreken en als ik dat doe dan gaat hij staan liegen of zo achterlijk zitten doen dat ik er zelf geen zin meer in heb

 

en nee ik ben zeker niet bang 

Alright..

Is het mogelijk dat je hem is aanspreekt en zonder meteen te beginnen over het mogelijke stalken vraagt of jullie samen ergens kunnen zitten en een evaluatie kunnen doen over het gesprek van augustus. Je had daar namelijk nog vragen over toch?

Al hij daarmee instemt. Kunnen jullie samen een rustige plek vinden en praten over het gesprek in augustus.  Er word dan van hem gevraagd om natuurlijk zo eerlijk mogelijk te zijn.

Als je klaar bent met het gesprek kan je misschien aan hem vragen waarom die altijd zo gek doet als jij er bent. Dat je bijvoorbeeld op bent gevallen dat hij wel erg vaak op zijn scooter langs jouw huis rijd terwijl hij aan de andere kant van de stad woont. En dat hij je constant aankijkt waar je ook bent. Als jij dat op een serieuze misschien zelfs een beetje strenge manier vraagt, dan geeft die wellicht er een antwoord op. En kan je vragen of die daarmee wilt stoppen.

Wat vind je trouwens zelf van die jongen? Voel je ook iets voor hem, of totaal niet? En vind je hef echt vreemd/ raar?

 

Sorry ik merk dat ik mijn 1e reactie nogal aanvallend hebt gemaakt mijn excuses dat was niet me bedoeling!

 

See ya!

Spookyzx. 

Alright..

Is het mogelijk dat je hem is aanspreekt en zonder meteen te beginnen over het mogelijke stalken vraagt of jullie samen ergens kunnen zitten en een evaluatie kunnen doen over het gesprek van augustus. Je had daar namelijk nog vragen over toch?

Al hij daarmee instemt. Kunnen jullie samen een rustige plek vinden en praten over het gesprek in augustus.  Er word dan van hem gevraagd om natuurlijk zo eerlijk mogelijk te zijn.

Als je klaar bent met het gesprek kan je misschien aan hem vragen waarom die altijd zo gek doet als jij er bent. Dat je bijvoorbeeld op bent gevallen dat hij wel erg vaak op zijn scooter langs jouw huis rijd terwijl hij aan de andere kant van de stad woont. En dat hij je constant aankijkt waar je ook bent. Als jij dat op een serieuze misschien zelfs een beetje strenge manier vraagt, dan geeft die wellicht er een antwoord op. En kan je vragen of die daarmee wilt stoppen.

Wat vind je trouwens zelf van die jongen? Voel je ook iets voor hem, of totaal niet? En vind je hef echt vreemd/ raar?

 

Sorry ik merk dat ik mijn 1e reactie nogal aanvallend hebt gemaakt mijn excuses dat was niet me bedoeling!

 

See ya!

Spookyzx. 

Dat gaat ook moeilijk want hij is dan met zijn vrienden en ik vind het dan gwn vervelend om hem dan aan te spreken, want dat heb ik al een keer gedaan, maar dan praat hij zelf niet maar één van zijn vrienden

ik vind hem gewoon irritant en ik mag hem ook gwn niet want ja we hebben nu al 5 jaar lang “gezeik”, ben ook t enige meisje die hij zo lang al “lastigvalt” en hij stopt maar niet, hij zegt wel elke keer van: “ja ik stop nu echt ik ga me wel weer bezig houden met m’n eigen leven” maar een weekje later is hij weer bezig met mijn leven dus hij blikft maar doorgaan

Reageer