Vraag

Help! Jongens noemen me slet en roddelen erg veel over me

• 13 April 2017
  • 6 reacties
  • 1568 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Oke help ik heb advies nodig. Veel jongens vinden mij een slet of hoer ofzo, als ik bijv iets te korte shirts draag. En ze durven het niet een recht in m'n gezicht te zeggen, hoe zielig. Toch vind ik t echt kut want ze lullen het zo de hele school door.

6 reacties

Ja ik denk dat je naar de mentor moet gaan als je het zo erg dwars zit
Heey
Ik heb dat ook 2 jongens uit een klas hoger als ons zei tegen mij beste vriendin ze zeiden zo van zei word binnen een half jaar ontmaagd als ze dat nog niet is en zei is echt een hoer enz. enz. enz. (terwijl mijn beste vriendin eerder de hoer is die gaat met elke jongen die ze leuk vind en verraad vriendinnen ook voor jongens).
Ik heb er niks mee gedaan maar mijn hele vakantie was wel meteen verneukt.
Ik denk dat je mentor er niet veel aan kan doen want dan gaan ze het juist vaker doen!

xx
Ga ermee naar je mentor, dat lijkt mij de beste oplossing.

Best wel triest dat ze zitten te schelden met woorden waarvan ze de betekenis niet kennen.
Hey,
Zulke jongens hebben gewoon niks beters te doen dan opmerkingen maken over andere. Zij zeggen wat zij zeggen. Wat belangrijk is; jij weet wie jij bent, en jou vrienden accepteren jou zoals je bent. Draag wat je zelf wil, als je een kort topje wil dragen doe dat. Een kort topje dragen betekent niet dat je een hoer of een slet bent, als zij denken van wel, nou dan weten ze de betekenis niet eens van waarmee ze schelden. Draag gewoon waar jij je fijn in voelt. Ze moeten zich gewoon met zichzelf bemoeien.
you do you girl
Laat ze zeggen die jongens die weten ni beter alles wat ze zeggen zijn ze zelf meiske
Damn, t enige wat die jongens willen is aandacht, ga het hun niet geven, hun verdienen zoiets niet. Aandacht moet je verdienen door gwn respect vol met mensen om te gaan, niet zoals die jongens doen iedereen afzeiken.

Reageer