Vraag

help ik weet niet wat ik moet doen

  • 5 June 2021
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi! Ik ben eendje ik heb dus een grote ruzie, lees a.u.b mijn vorige forum om er meer over te weten!!! (Je moet het echt hebben gelezen om te weten wat er aan de hand is en wat ik bedoel) in mijn vorige forum die ik heb geschreven heb ik verteld over de kinderen in mijn buurt, nou nu haten ze mij en mijn bff door mijn ex bff en haar zus. En mijn vriendin en ik weten niet wat we hier aan moeten doen want zelfs de ouders van mijn oude bff haten ons. Mijn vriendin wil nu gewoon weer vriendinnen zijn maar ik heb het ook tegen mijn ouders gezegd en die vinden dat geen goed idee, omdat mijn ex bffs ouders mij dus haten! Wat moet ik nu doen!? Ik heb spoedig hulp nodig

 

Alvast bedankt

-eendje


4 reacties

Heey,

Wat zou je zelf graag willen?

Ik heb je andere topic gelezen en daarin lees ik dat die ex bff ook niet zo aardig deed. Nu wil zij graag weer vriendinnen worden. Je ouders geven aan dat je het beter niet kunt doen. Maar wat vind je er zelf van?

Is het echt een vriendin of word je een beetje gebruikt? Afhankelijk van hoe haar pet staat ben je wel haar vriendin en anders niet? Het lijkt me niet fijn om op de manier gebruikt te worden..

Als jij je er goed bij voelt en er wel vertrouwen in hebt kun je zeker (weer) vriendinnen worden. Dat de ouders je haten is heel vervelend. Misschien kan je met jouw ouders, haar ouders, die vriendin en jij erover praten. Misschien kunnen dingen dan uitgepraat worden en kan je een nieuwe start maken.

Groetjes,
Simply Me

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Hoi simply me!

Bedankt dat je hebt gereageerd!! Maar die ouders zeggen dat mensen zoals ik niet goed zijn ofz. Ze zijn nu dus heel blij dat we geen vriendinnen zijn! Dat willen ze waarschijnlijk ook zo houden. 

Heey,

Zeggen je ouders dat mensen zoals jij niet goed zijn? Wat bedoelen ze daarmee?

Het is in ieder geval duidelijk dat je ouders niet instaan voor die vriendschap. Daarmee blijft nog wel de vraag: wat zou jij graag willen?

Ouders willen het beste voor hun kind en kijken op die manier met hun visie tegen dingen aan. Dat wil niet zeggen dat hun altijd gelijk hebben of het juiste doen. Maar ze hebben wel meer levenservaring en in die zin ook een stukje wijsheid. Daarom lijkt het me dat je dit met je ouders kunt bespreken, maar probeer ook zeker je eigen mening te vormen.

Groetjes,
Simply Me

-onnodige quote verwijderd-

Hoi hoi!!! Nou voor de eerste vraag die je vroeg de ouders van mijn ex beste vriendin zei dat over me :/

 

Maar ik ga het wel bespreken dus bedankt!!

Reageer