Beantwoord

HELP IK BEN FAN VAN BEATLS

  • 19 June 2019
  • 6 reacties
  • 275 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Eyoo, ik schaam me erg voor mijn obsessie voor De Beatles .
Maar mijn vrienden vinden er geen zak aan. Dat vind ik erg stom.
Ik heb mijn Kamer ermee vol hangen met mijn hunks, (ook met paarden want i love star mijn paard) ook mijn broodtrommel en vans zijn van De Beatles.
Ik voel me er gepest door omdat ook mijn kleding van De Beatles is.
Wat moet moet ik hier aan doen????
Ps ik ben 15
JoeJoe, een Beatles loverr 4 evaaaa

:(:

“All the lonely people, where do they all come from?” . john lennon 1957
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 June 2019, 16:44

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +1
Ze zien het als ouderwets maar je moet trots zijn en niet kijken naar wat andere denken ik hou van metal muziek en weet nog dat ze zeiden dat is rotzooi maar luister hiphop en metal wat is dan rotzooi iemand die een tekst schrijft en instrumenten bespeeld of iemand wiens tekst erger lijkt dan dat van een peuter. Kijk meeste herhalen 1000 keer hetzelfde woord wat geen kunst is maar ik weet de muziek die ik mooi vind is niet gepikt van andere
Meis lekker je goeie muzieksmaak houden en de rest kan neervallen
Wat jammer dat je omgeving negatieve commentaar uit over je favoriete band. Laat je weten dat je hun commentaar niet fijn vindt, wanneer je vrienden deze uiten?

Gr. Kenshin
hey, ja ik krijg best vaak negatieve reacties vn mensen die het raar vinden.
Hoi

Je bent een grote fan van de Beatles, maar bespeurt niet dezelfde interesse bij je vrienden. Je hebt een hoop merchandise, en vindt het bij momenten lastig dat je vrienden je passie niet delen.

Zoals Awesomemeisje zei, is het goed om je te richten op de dingen die je leuk vindt. Luister gerust naar de Beatles, draag met plezier hun merchandise en spendeer voldoende tijd bij je paard Star 🙂

Krijg je regelmatig negatieve opmerkingen over je interesses?

Groetjes
Kenshin
Wat leuk dat je je zo gelukkig kan maken met de beatles!
Trek je niks van andere aan als ze nare dingen zeggen doe gewoon lekker wat je leuk vind

Reageer