Vraag

Heftig gepest!!

  • 15 November 2022
  • 9 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heyy!! Ik ben Lucky Luke

Ik word enorm gepest. 

Ze schelden me op dit moment niet meer uit ofzo… Maar ze Roddelen (achter mijn rug om kinderen tegen mij op zetten) IEDEREEN op de school haat me nu! Ik wil zelf ook gewoon niet meer naar school!!!

 

Ook in mijn woonwijk wordt ik gehaat (Ik zou zogenaamd iemand vermoord hebben en mijn buren verkracht hebben)

 

PLSSSS, WAT MOET IK DOEN? Ik heb namelijk de neiging om naar een ander land te gaan, of gewoon weg te gaan. Voor altijd te verdwijnen bijvoorbeeld.

 

Groetjes,

Lucky Luke


9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey lucky luke

Ik zou proberen hen zoveel mogelijk te negeren, wat moeilijk is. Is er iemand die er iets van weet (ouders, vrienden,...)? Als dat zo is kunnen zij miss helpen en anders zou ik het aan een leerkracht zeggen, die gaat je zowizo proberen te helpen. Sorry ma voor de rest weet ik nie echt iets. Hopelijk gaat het over.

Groetjes.

Reputatie 3
Badge +2

Ok, dankjewel @Jujutips 

 

K ben al met school en met rare mensen aan het praten die er veel van af weten

 

In ieder geval bedankt voor je hulp!

 

Groetjes,

Lucky Luke

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Je zou naar een leraar en/of je (pleeg)ouder(s)/verzorger(s) kunnen gaan voor het pesten.

En ik denk dat er voor je buurt wel een zwaardere straf ligt te wachten als het escaleert. Als je namelijk wordt lastig gevallen, bedreigd of geïntimideerd zou je hulp van een wijkagent of zoiets dergelijks moeten kunnen krijgen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Lucky Luke , off-topic maar ik wil toch ff sorry tegen je zeggen voor mn reactie in je andere topic. Dat was niet netjes van me en ik had beter moeten nadenken voordat ik dat typte. Ik hoop echt voor je dat het gepest en je andere problemen snel stoppen.

Groetjes,

Tim

Reputatie 3
Badge +2

@tim16  Het is alweer goed! Even goeie vrienden?

 

Groetjes,

Lucky Luke

 

PS. Wel fijn dat je zelf je fout inziet

Reputatie 3
Badge +2

@Pastel 

Dankjewel! Ik heb er wat mee gedaan.

Ik heb nu politiebescherming gekregen van de Wijkagent. Hij zal mij in de gaten houden en rond mijn dagelijkse routes patrouilleren.

 

Groetjes

Lucky Luke

Badge

dan ben je niet zo lucky lucky luuk.

 

gewoon negeren

Reputatie 4
Badge +4

dan ben je niet zo lucky lucky luuk.

Hoi @sussybaka69 

dat is niet heel aardig om te zeggen

Reputatie 3
Badge +2

ach! ik vind hem wel grappig!😂

Reageer