Heel erg gepest, hoe moet ik verder?

• 29 May 2015
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik word op school heel erg gepest door mijn pukkels en omdat mijn ouders altijd in bijna blote kleren mij brengen en halen van school. ik weet niet meer wat ik moet doen... ik heb al een keer zelfmoord geprobeerd maar daar liep een man in het park die mij tegen hield. wat moet ik nu doen? ik weet het allemaal niet meer... kan iemand me hier mee helpen? 

~xx~ Ma.louu

7 reacties

Er is een ding wat zeker is: Pleeg geen zelfmoord, er zit in ieder van ons iets goeds net als in jou! Laat je niet pesten, negeren helpt het beste. Sta stevig in je schoenen en ga naar een vertrouwings persoon op school, misschien kan die je helpen om stevig in je schoenen te staan. En over je moeder, vraag waarom ze haar zo kleed. En als ze niet stopt, kun je meedoen met het progamma: 'Hotter than my daughter.' Maar dit is de laatste oplossing.. 

Hoop dat je hier iets aan hebt :)
leuke gebruikersnaam btw!
Ik heb ook pukkels, te dun haar en een beugel en ik ben er totaal niet trots op. Je bent niet alleen!

Liefs, Durf
hey,
ik ben ook gepest omdat ik ''te'' dik was ;3
en je bent zeker niet de enige ;)
!!PLEEG GEEN ZELFMOORD!! laat je hun jou echt overmeesteren (leuk woordman overmeesteren ;P)  Nope je gaat dat niet doen of je nu wil of ni
en wees die man dankbaar

xx 
Heei

Probeer niet te laten merken dat je het vervelend.vind, want dat willrn ze juist. Probeer erover te praten met je mentor of een vertrouwenspersoon, dan kan er wat aan gedaan worden.

Iedereen is goed zoals hij/ zij is!!
of je jou pukkels hebt of niet, of je nou dik/ dun bent, of je nou groot/ klein bent, iedereen is uniek en het waard om te.leven, jij dus ook!!!!

pleeg geen zelfmoord!!! Alsjeblieft!!! Er zijn mensen die om jr geven en die je heel veel.pijn zou doen als je zm pleegt.

En over de kleding die je ouders drafen als ze je wegbrengen, vraag ze waarom ze dat dragen. En dat je het jiet fijn vind als ze je zo wegbrengen. Als ze echt om.jr geven zullen ze naar je luisteren.

Xxc
Hoi,

inderdaat jezelf neit laaten kennen, want dat willen de pesters juist!
Je kunt messchien naar je mentor of een vertrouwingspersoon op school gaan, die probeeren jouw dan te helpen.

het laatste wat je meot denken is dat wat de pesters zeggen egt is!
want dat is echt zo groote onzin.
je bent goed zoals dat je bent en dat mag je nooit door iemant laaten afneemen!!

heel veel su6!:o

gr van mees
zoek hulp op social media zoals je nu doet. alleen dan met mensen waarvan het hun beroep is, zelfmoord plegen is geen optie. en dat ene van negeren helpt niet echt. probeer het. maar meestal lost het niks op. blij rustig, en praat er over wanneer je ouders rustig zijn.
Heyy,
eerst wil ik ffies zeggen dat zelfmoord geen oplossing is!! Kijk het lost het probleem(het pesten) niet op het verpest alleen de kans op dat het ooit beter word! Je bent nu 13 dus of 1e of 2de klas weet ik niet maar je komt dus volgend jaar in een totaal andere klas dus no worries! Kwa je moeder, meis laat je gewoon niet ophalen?? Je kan denk beter gewoon fietsen idk of je ver weg woont maar vraag dan je ma gewoon of ze in de auto wacht omdat je je anders dood schaamt, en indd zoals al eerder is gezegd hotter than my dother is een leuke oplossing^^ en kwa je puisten; meid make up doet wonderen! Zelf heb ik er noooit last van gehad maar je kan gewoon foundation en een paar andere dingen kopen en voilá! Kijk anders een paar foundation/ flawless face tutorials op youtube, &rij naar de kruitvat! Het kost dan misschien wel een €20 maar als je daarmee al dat gepest ermee weg neemt neem ik aan dat je dat er w voor over hebt!
hoop dat je hier wat aan hebt
xx hartjefoood

Reageer