Vraag

Gym en roddelen

  • 20 September 2019
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik heb dus een vreselijke hekel aan gym. (Ik tril altijd voordat het begint en voel me heel erg misselijk.) En nu is het dus alleen maar erger geworden. Ik ben gewoon slecht in gym wat niet erg uit maakt. Maar ik ben dus zo zenuwachtig voor gym door andere mensen. Elke keer word er over me geroddeld (door de jongens) dat ze door mij verloren hadden en dat ik echt super slecht in gym ben enzo. Nou vandaag is dat dus voor de 4e keer gebeurt... En ik wil nu gewoon nooit meer naar gym... Ik loop gewoon elke keer te janken.

Wat moet ik doen?

3 reacties

Ik maak precies hetzelfde door als jij......... Ik heb tegen de gymdocent gezegd dt ik een blessure heb en niet mee kan gymen voor een paar maanden. Ik heb een briefje gefaked. Natuurlijk is liegen slecht maar....... fuck gym.
Ooh wat vervelend zeg! Het is lang geleden, maar ik zal het nooit vergeten. Toen ik in groep 5 zat werd ik ook vreselijk gepest en ik had helemaal geen vriendinnetjes. Dus ik weet precies hoe je je voelt! Mijn tip is om naar je gymdocent of mentor te gaan en over het pesten te praten. Die zouden een gepaste straf kunnen bedenken voor de pesters als het nog een keer gebeurt. Werkt dat niet? Dan zou ik toch maar beginnen met smoesjes. Heb ik ook al eens gedaan. Een keer in de maand ben je sowieso ongesteld, en dat is een reden om niet te gymmen voor sommige meisjes. Ik ga ook nooit naar gym als ik ongesteld ben. En dan heb je ook nog de pijntjes. "ik heb hoofdpijn, ik heb buikpijn, ik heb keelpijn, ik heb koorts, ik ben misselijk"

Groetjes, Broer en Zus TV fan
Hey Intromary

Je bent erg nerveus voor gym, en hoort dat er over je geroddeld wordt. Hm, wat naar 😕

Zou je deze zenuwen met je mentor en / of de gymdocent kunnen bespreken? Wie weet hebben zij een oplossing voor jouw gevoelens rond gym. Ik kan me voorstellen dat jij niet de enige bent met deze mededeling, en school weet vast hoe om te gaan met leerlingen die opkijken tegen gym. Eventueel zou de gymdocent met de roddelende jongens kunnen praten, zodat zij misschien stoppen met het geven van negatieve commentaar.

Groetjes
Kenshin

Reageer