Gespest worden tot aan fysiek geweld

  • 22 July 2018
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allenmaal.

Tijdje terug (2 maanden?) werd ik ineens uitgescholden.. Ik heb vaker dingen meegemaakt met pesten maar dit was gwn absurt. Ik kwam uit school (schuin tegenover bij een huis van een karate lid (37 jaar) , ik zit op karate maar ben niet heel lang ermee bezig ofzo) en een groepje jongens riepen ineens rare dingen naar me toe, ik stak mijn middelvinger op en liep verder, niet wetend dat ze mij achterna renden.. Ik kreeg een ruk aan mijn schouder en ik zag dat er toen 5 jongens en 2 meiden van de 16/17 jaar? stonden. zelf ben ik 15. Een gaf me een flinke stoot bij mijn oog waar nu een litteken zit. toen hielden 2 mij vast en een die begon een andere achter elkaar me op mijn plexis (gevoelig deel tussen de ribben, onder borst gedeelte waarbij je op geraakt word en naar lucht moet happen) ik werd daar gewoon vaak geraakt en had het gevoel dat ik even out ging. ik lag op de grond maar kan me niet herinderen dat ik toen gevallen was. Na een poosje kreeg ik dus wel een trap tegen mijn hoofd aan en ging ik dus wel echt knock out. De kinderen die dat veroorzaakt hadden die waren weggegaan. toen ik weer bijkwam zat ik dus in dat huis van die karate lid.. hij zei dat hij alles heb zien gebeuren en hij heeft foto's en video's gemaakt.. Eerst was ik daar best blij mee, maar later totaal niet.. Wat als mijn ouders dit teweten kwamen, of school, of sws iemand???


Maargoed, hij had mij wat drinken gegeven en had met me grpraat over de situatie. Ik was kapot misselijk en duizelig nadat dat was gebeurd. Hijheeft nog niks tegen iemand verteld omdat ik aan hem vroeg om het niet te doen, maar ik ben bang dat iemand het te weten komt...

wat moet ik nu doen? ik ben compleet radeloos en bang om mijn ouders of school te informeren.

3 reacties

Het is juist goed als je ouders en school er over te weten komt. Jou ouders kunnen jou morele steun geven en met de school overleggen wat ze tegen deze jongeren gaan doen. Tevens is dit mishandeling en kan je aangifte doen. Daardoor kunnen de jongeren (waarvan die karate lid foto's van heeft) in de problemen komen en een straf moeten uitvoeren. Of eventueel een boete. Hoop dat je hier wat aan hebt en er over praten is echt het beste je hoeft er echt niet voor te schamen. Iedereen zou jou steunen. Sterkte!
Hoi

Helemaal niet ok dat die jongeren dat gedaan hebben. Dat karate lid heeft bewijs, en het lijkt me nuttig hiermee naar school of de politie te gaan.

Het zou jammer zijn als die jongeren jou vaker pijndoen. Om dat te voorkomen, kom je best naar buiten met het bewijsmateriaal. De steun van dat karate lid heb je.

Het kan verstandig zijn eens bij de huisdokter langs te gaan. De misselijkheid en duizeligheid kunnen wijzen op een hersenschudding.

Fijn dat dat karate lid je steunde. Kan je vaker met hem praten?

Kan je zeggen wat je bang maakt om je ouders of school te informeren?

Een gesprek met de KinderTelefoon kan jou helpen. Je kan anoniem en gratis je verhaal doen, en om raad vragen.

Groetjes
x
Wet erg zeg

Ik zelf heb ook met pesten te maaken gehad ook fysiek maar nooit zo ik zou 't echt vertelen aan ene vertrouwen persoon van school je ouders en mentor zeker als je eigelijk niet weet waarom ze dat deeden zeker aangeven kan echt helpen

Reageer