Vraag

Gespest om zwembroek

  • 5 November 2020
  • 9 reacties
  • 520 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Een paar maanden geleden gingen we met de klas op klassenreis, iedereen moest een zwembroek of badpak mee nemen omdat we op een van de dagen gingen zwemmen. 

Dus ik nam mijn zwembroek mee (een wijde korte zwembroek) die tot halverwege mijn bovenbenen komt, dan andere jongens hadden wijde zwembroeken bij die tot hun knieën liep.

 

Omdat ik z'on zwembroek aan had wordt ik nu gepest, want z'on zwembroek is gay.

Nu is mijn vraag aan jullie wat vinden jullie als een jongen een korte wijde zwembroek draagt


9 reacties

Een zwembroek is een zwembroek, vind ik. Onnodig om iemand daar voor te gaan pesten.

Heyy

Heel kinderachtig van hen. Een zwembroek is een zwembroek. Of het nu een zwemslip, een lange spannende, korte spannende, lange losse of korte losse is, het is een zwembroek. Meld dit bij je mentor of klasleerkracht, dit is gewoon echt kinderachtig van hen.

Groetjs

 

Ik had het gemeld aan mijn mentor, maar die gaf aan dat ik mij niet moet aanstellen 

Ik had het gemeld aan mijn mentor, maar die gaf aan dat ik mij niet moet aanstellen 

Heb je het al gemeld bij je ouders? Als je mentor er niks aan wilt doen moet iemand anders het maar doen. Zijn er andere leerkrachten waarmee je goed overeenkomt? Dan kun je het bij hen melden en zeggen dat je mentor er niks aan wou doen. Het is allesbehalve normaal dat je gepest wordt om de soort zwembroek die je draagt. Hoe dan ook mag er niet gepest worden. Meld dit bij je ouders/directie want het kan toch niet zo blijven.

Groetjs

Mijn ouders waren kwaad dat ik gepest word, Ik had het aan de directie gemeld, want het gepest met de zwembroek was het begin, en de directie zegt "misschien moet jij dan opzoek gaan naar een andere school" 

Mijn ouders waren kwaad dat ik gepest word, Ik had het aan de directie gemeld, want het gepest met de zwembroek was het begin, en de directie zegt "misschien moet jij dan opzoek gaan naar een andere school" 

Heel onprofessioneel van de directie om dit te zeggen. Het is zeker een taak voor je mentor en/of directie om er voor te zorgen dat je je op je gemak voelt op school. Probeer anders met je ouders een gesprek met hun aan te gaan en geef duidelijk aan dat je het echt niet fijn vindt wat er gebeurt.

ik vind niet een zwembroek gay ofzo, dus ik vind het hartstikke normaal dat je draagt wat je lekker vindt zitten. ik draag er ook zo eentje

ik draag een korte zwembroek ja, sterker nog hij is knal roze. maar mensen in mijn omgeving vinden hem geweldig. dus ik zou je er niks van aantrekken.

Reputatie 4
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd-
 

Wordt je daar na al die maanden nog steeds mee gepest? Dat zou wel heel flauw zijn… Gewoon niet op ingaan en lekker laten zeggen misschien zelfs beetje om meelachen want als iemand opeens met een speedo zou gaan zwemmen zou dat best grappig zijn haha

Reageer