Vraag

gepest worden

  • 12 October 2020
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Badge

hallo ik ben een 14 jaar oud meisje. en ik wordt gepest door kinderen uit mijn klas omdat ik geen grootte tieten heb, ik zeg dan altijd dat ik dat grappig vind. maar eigenlijk voel ik me er rot over hoe kan ik mijn borsten vergroten. graag een reactie als je iets weet.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

De oplossing is niet om je lichaam aan te passen aan wat jij denkt dat anderen willen zien.

Ik weet het, niet wat je wilt horen maar wel waar.   Iedereen is anders en soms wordt er gepest.

Het begint met zeggen dat je het niet leuk vindt. Je kunt bv zeggen “Ik vind het niet leuk dat het altijd maar over hetzelfde gaat, en over iets waar ik niks aan kan doen. Als jullie over hetzelfde blijven zagen en ik het niet leuk meer vind, wordt het pesten.”

 

Hey @anoniemertje

Dit maakt toch niet uit, het is eenmaal wat het is. Dat het eenmaal de tijd van nu is, en daar kan niemand of niets iets aan veranderen. Je zou je niet moeten schamen voor wie je bent, we zijn nu tenslotte allemaal een beetje uniek, toch? Ik mag hier dan wel geen enorme ervaring mee hebben, maar straal met wat je hebt. Dan lijkt alles makkelijker :)

 

Groetjes

Niet iedereen krijgt op hetzelfde leeftijd borstgroei misschien is het wat later bij jou

Reageer