Vraag

gepest op school

  • 19 February 2020
  • 10 reacties
  • 375 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal een vriendin is gepest op school! Wat kan ik doen?


10 reacties

Reputatie 1
Badge

ik denk dat het beste is om haar  te zeggen dat je er altijd voor dr bent en dat ze altijd naar je toe mag komen. word het te erg ga dan naar de juf of meester of mentor. x

ik denk dat je het beste met haar over kan praten en zeggen dat je er altijd voor haar bent en ze altijd haar verhaal bij je kwijt kan en mischien en als het echt te erg wordt naar de mentor gaan of juf of meester gaan

ik hoop dat je hier iets aan hebt groetjes

Heyy, je kan tegen haar zeggen dat je haar zal steunen. Je kan haar ook complimentjes geven waardoor ze zich zekerder gaat voelen en ze weet dat jij er voor haar bent. 

Hopelijk heb je hier wat aan. Liefs, Naira193 :purple_heart:

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou zeggen vooral met ouderen en anderen hierover spreken, Zelf zeg ik dit uit ervaring (Ik ben een pestkop geweest) De pestkop stopt meestal ook als je het negeert. als het fysiek word moet je zeker met ouderen over praten .

Heyy,

Misschien kun je proberen leuke dingen met haar te doen, als een soort van afleiding. Verder is het inderdaad heel belangrijk dat ze weet dat je er voor haar bent. Als ze fysiek gepest wordt, ga dan naar een mentor, afdelingsleider of ouder, die kunnen er beter iets tegen doen. Als het alleen verbaal is(schelden enzo) leidt haar dan af of als het echt te erg wordt, haal er een volwassene bij.

Succes!

xxAlice

Badge

De pester keihard negeren of naar de juf gaan

 

Badge

Gwn negeren

 

Reputatie 7
Badge +19

Zeggen dat je haar nooit in de steek zal laten en dat ze alles tegen je kan zeggen

Badge

Ik denk dat je niet veel meer kan doen dan er voor je vriendin te zijn. Het is heel heftig als je vriendin word gepest. Laat haar weten dat ze het waard is en dat ze niet moet luisteren naar die pesters. Die zijn zelf gewoon onzeker. 

Negeren werkt altijd 

Reageer