gepest op school

  • 24 November 2016
  • 10 reacties
  • 1205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen.
Ik ben Luuk en ik ben 16 jaar. Ik zit op een school in ( verwijderd door de Kindertelefoon ivm anonimiteit )  die ik verder niet zal noemen bij naam. Ik word daar dagelijks gepest, getrapt, geslagen en mensen stelen van mij. Dat komt omdat ik iets dikker ben dan de rest, en mijn politieke voorkeur ligt bij de pvv. Deze voorkeur begint steeds meer te neigen naar de pvv. Het pesten begon toen de marokkanen in mijn klas begonnnen vrouwen te onderdrukken en ik was daar op tegen. ER bouwde een irritatie op van hun kant en toen we maatschappijleer hadden gaf ik toe dat ik voor de pvv was. Sindsdien wordt ik gepest, alleen omdat ik tegen een fascistische ideologie ben met middeleeuwse taferelen waarin ongelovigen, mensen die overspel hebben, sex voor het huwelijk hebben, homo's, en vrouwen die emanciperen dood willen. Ik weet niet meer wat ik moet doen, en ik voel me bedreigd in mijn eigen land. Hopelijk kunnen jullie mij helpen en hebben jullie tips want ik kan niet langer tegen dit gepest !

grtjes luuk


10 reacties

Wat vervelend man
1. Als je wordt gepest door marokkokanen betekent dat niet meteen dat ze meteen slecht zijn en ik kan me voorstellen dat ze het niet eens zijn me jouw politieke keuze maar dat is nog geen reden om van jouw te stelen (etc).

2 Hoe ik hier zou mee omgaan naar de metor gaan en zo veel mogelijk te negeren of meer met vrienden uittehangen en daar een beetje je veilig te voelen en als het echt niet meer gaat dan zou ik nog 1 keer naar de mentor gaan doen die niks 1 van de opties is een andere school.

Grtjes derposaurus

stay cheeki breeki my freinds!
Nou ik ben een marrokkaan en ik dacht je te kunnen helpen omdat ik ook gepest wordt, maar nu ik zie dat je voor de pvv bent (En je mij ook dus het land uit wil hebben). Er zijn genoeg marokkaanen die ook doormaken wat jij doormaakt! Soms wel erger maar de orzaak daarvan zijn niet altijd marokkaanen! Knoop dat goed in je oren... En niet alle marokkaanen zijn zo. Even dat je het weet..
ey man wat rot voor je, probeer er met iemand over te praten bijv. je mentor of ouders. als ze je pesten om je gewicht, goed gereedschap hangt onder een afdakje, stay strong
groetjes Jeboi anoniem
Wat moet je doen als iemand je irriteert ? Zoals Deo in je gezicht spuiten . Enzovoort
naar een docent dit is niet normaal namelijk.
Meld het bij je docent, mentor en/of conrector (als je deze hebt) , aangezien dit niet bepaald voorbeeldig gedrag is (netjes omschreven..)

En Xlarax, maak je maar geen zorgen over de PVV , want je hebt al een Nederlands paspoort (of welk europees paspoort dan ook) en ze kunnen niet opeens een bevolkingsgroep uit een land zetten.
Hoi!
Wat naar! Ik zou er inderdaad met een docent op school over praten, en vertellen wat er allemaal gebeurt! Die kan je het beste helpen denk ik!

Maar hey, ik ben ook Marokkaans, en je moet je wel even bedenken dat omdat zij zich zo debiel gedragen niet alle Marokkanen zich zo debiel gedragen. Dat is net als dat een vriend van jou iemand zou pesten, en dat ze dan jou automatisch ook de schuld geven, omdat het een vriend van je is. Dat is toch niet helemaal eerlijk? Denk daar alsjeblieft goed over na, want jouw gedachtes kunnen andere mensen ook kwetsen.
Badge

Respect man 

Badge

.

Hey,

Naar iemand gaan die gezag heeft is misschien nog wel het beste om te doen. Ook niet alleen uit school gaan is misschien een idee. Je hebt vast wel vrienden die een stukje met je mee willen gaan. 

Succes!

xxAlice

 

Oja, XLaraX, dat iemand voor de pvv is betekent niet dat ze het met alles eens zijn. Luuk kan ook voor de pvv zijn en niet willen dat er allemaal in Nederland geboren kinderen van hun ouders worden gescheiden omdat de ouders in Marokko of Turkije ofzo geboren zijn. Dat zijn mening het meest neigt naar de pvv betekent niet dat hij een volbloed pvv'er is. 

Reageer