Gepest op instagram

  • 26 December 2017
  • 2 reacties
  • 1421 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik wordt op instagram gepest omdat ik nog nooit heb gezoend.
Dan krijg ik opmerkingen zoals;
- je krijgt nooit iemand
- je bent preuts
- lelijk
Enz.

Maar ik begrijp niet waarom, ik doe nooit wat fout en mensen zeggen dat ook tegen me.

Ik krijg er een heel rot gevoel van en snap het niet..

Groetjes!

- Een deel van de tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregel 6 -

2 reacties

Hoi!

Heel stom van die pesters. Ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend, en heb daar helemaal geen probleem mee. Er ligt bij jongeren vaak zo'n druk dat je voor een bepaalde leeftijd voor het eerst gezoend moet hebben, maar dat slaat volgens mij helemaal nergens op. Als je nog niet de juiste persoon bent tegengekomen of je voelt je er nog niet klaar voor, hoef je helemaal niet te zoenen. Anderen hebben misschien al gezoend, maar was dat met iemand waar ze oprecht van hielden, of wat het alleen om van de titel 'nog nooit gezoend' af te zijn?

Dat je nooit iemand zult krijgen omdat je nog nooit gezoend hebt slaat ook nergens op. Lang niet alle koppels zijn samen met de persoon waar ze voor het eerst mee gezoend hebben, dus geen paniek. Je hebt nog genoeg tijd.

Jij zult waarschijnlijk voor de eerste keer zoenen wanneer je er klaar voor bent en met een persoon die goed voor jou is. Jouw eerste zoen is dan vast veel magischer dan die van de personen die je pesten.

Pesters pesten vaak uit onzekerheid, en hun slachtoffers hebben vaak iets waar zij jaloers op zijn. Ik geloof helemaal niet dat jij preuts of lelijk bent. Waarschijnlijk heb jij simpelweg iets heel moois wat die pesters niet hebben.

Je kunt het pesten bij je mentor melden. Je mentor kan de pesters op hun idiote gedrag aanspreken. Je kunt je mentor aanspreken of je verhaal per mail doen.

Kun je die pesters van je Instagram blokkeren?

Ga alsjeblieft niet geloven wat die pesters tegen je zeggen. Wat ze zeggen slaat nergens op.

Groetjes
x
Stay strong!
Ik heb wel gezoend maar dat is ook alweer eeuwen terug en daar kan ik me vrijwel niks van herinneren.. Laat die gasten lekker zeggen wat ze willen en als je er niet tegen kan: ga naar je ouders, je mentor/mentrix of een andere vriend/vriendin die je vertrouwt met je leven 🙂.

Groetjes,

Ik

Reageer