Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Gepest omdat ik van metal houd

• 8 oktober 2012
  • 28 reacties
  • 1445 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik hou al bijna heel mn leven van metal, nu ik 14 ben heb ik elke dag een bandshirt aan, maar van die mooiboys beginne mij dan te pesten en zeggen ze dat ik fratsoenlijke klere moet kopen en nog meel

28 reacties

Geen aandacht aan schenken. Gewoon negeren en lekker die shirts blijven dragen.
Gewoon niks om geven!
Als jij je lekker voelt in die kleren prima toch.
Zeggen ze dit als ze in groepjes rondlopen? een woord: LAF... het is gewoon vragen om aandacht en als jij er op in gaat geef jij ze aandacht.. Dus niet op in gaan en gewoon (in jezelf) lachen om hun kleren, want die 'mooiboys' hebben waarschijnlijk hun broek onderaan hun kont hangen 😉 een beetje minachting mag 😉
Blijf jezelf!
reactie verwijderd door de Kindertelefoon , schending forumregels
Reactie verwijderd door de Kindertelefoon, deze was in strijd met de forumregels
Reactie verwijderd door de Kindertelefoon, deze was in strijd met de forumregels[/i]

nee ik ga die nep muziek niet luisteren nee, en nee ik ben geen emo, ik ben een metalhead.

Tekst verwijderd door de Kindertelefoon, deze was in strijd met de forumregels

ik luister naar: slayer, exodus, testament, metallica,machinehead en veel andere band, en ik ben echt niet zo'n black veil brides type ik ben gewoon gewoon wat je noemt de normal metalhead. en vraag me asjeblieft niet om jb te luisteren en vooral geen nicki minaj die doen geen moeite voor hun werk,
Reactie verwijderd door de Kindertelefoon, deze was in strijd met de forumregels[/i]

ja en zo zien ook alle metalheads eruit hé (sarcastich), je zijn gewoon: meestal lange hare en een bandshirt da is gewoon de normal metalhead, en nee ik ga niet stoer doen en roken om da de populaire kindjes da ook doen, http://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA

Reactie verwijderd door de Kindertelefoon, deze was in strijd met de forumregels
Gewoon negeren.
Metal is awesome. 🙂
Ik draag ook shirts van The XX, en ook zelfs nerderige dingen als Dungeons and Dragons shirts, en ik heb zelfs twee RuneScape shirts. De reden dat niemand me ermee ziekt is omdat ik de shirts draag, en dat is het. Ik blijf niet hangen in het gedoe eromheen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar iedereen in 3TVWO doet hier redelijk normaal over met mij.
gewoon negeren
trek je er niets van aan en trek wel aan waar je je lekker in voelt
nee ik ga die nep muziek niet luisteren nee, en nee ik ben geen emo, ik ben een metalhead.

ik luister naar: slayer, exodus, testament, metallica,machinehead en veel andere band, en ik ben echt niet zo'n black veil brides type ik ben gewoon gewoon wat je noemt de normal metalhead. en vraag me asjeblieft niet om jb te luisteren en vooral geen nicki minaj die doen geen moeite voor hun werk,

Oh dus ik ben dan ook emo omdat ik BVB luister? Ik zie er gewoon uit als een meisje (wel niet als een "standaart" meisje)..

En ik ben ook wat apart en krijg er ook meestal slechte reacties op omdat ik van die "slechte" muziek luister en al die dingen..
Maar ik negeer het gewoon en als het te erg word trek ik mn bek wel een keer open!
Ze laten me nu ook voor een groot deel met rust 🙂
Negeer die mensen die stomme opmerkingen er over gaan maken , Ik denk altijd zo : Als ik mezelf ben voel ik mij goed en meer zelfvertrouwen, als ik net als de rest allemaal jb en one direction -.- ga luisteren dan voel ik mij niet goed,
Badge +17
Je bent zoals je bent! Niks van aantrekken, doen wat je zelf doet.
Laat ze. Ik meen het. Het is jouw leven, niet die van hun. Waarom moet iedereen mee met de groep? Waarom zou iedereen maar naar JB moeten luisteren of 1D ofzo omdat de rest het doet?
Als er 1 hipstertje van een berg afspringt, springen de andere hipstertjes dan mee? Waarschijnlijk. Maar jij dan niet.

Alleen dode vissen volgen de stroming, de levende zwemmen er tegen in.

Offtopic: Ik vind je bandkeuze wel fijn (: Luister je ook af en toe wat zachters zoals Avenged Sevenfold en Disturbed?
Die 'mooiboys' (Wat een stom woord eigenlijk. Oh, het is niet eens een woord geloof ik... xD) zijn jou aandacht echt niet waardig.. Ben zelf ook alternatief, dus er word ook tegen mij wel eens wat over mijn kleding gezegd, en nog wel andere dingen. Maar ik doe lekker toch wat ik wil en ze raakten er in de klas dit jaar al vrij snel aan gewend. Ik schenk ook geen aandacht aan de persoon die mij beledigt, integendeel, ik negeer die opmerkingen echt volledig. Hoewel.. Soms gooi ik een scherpe opmerking terug maar wat je het beste kan doen is naar je mentor/mentrix gaan en deze de jongens die het betreft erbij laten halen. Jullie zullen het waarschijnlijk onder begeleiding van hem/haar uit moeten praten. Het enige wat je hoeft te blijven herhalen is je mening: Je vind de opmerkingen die ze over je maken niet leuk. Die moeten ze dus voor zich houden. Houdt het dan nog niet op? Stap weer naar je mentor/mentrix, of zelfs naar de afdelingsleider. Praten, spreken, actie ondernemen. (Nooooit met een grote bek of geweld, daar krijg je meer problemen van).
Jeumig je kunt blijkbaar echt om gepest worden :-S De een is niet stoer genoeg, de ander juist TE stoer...
Scheit hebben aan die kleuters die niks beters te doen hebben dan anderen uitschelden omdat ze zelf zo onzeker als wat zijn.
Respect blijf je zelf en ik ben op ge groeit met rock metal en zo van die stylen zeg gewoon dat je geen homo kleding draagt en zo (ik heb niks tegen homos respect dat ze het durfen zijn) en is tiepis voor van die mooi boys daar heb je altijt problemen mee is me op gevalen maar bijna nooit met punkers/metalheads/emo,s/scene en zo voort blijf gewoon lekker je zelf
First SLAYER!!!!! Respect man. 

Dit hebben zulke idioten ook bij mij gedaan. Schouders ophalen en weglopen. Je hebt wel iets beters te doen dan bij hun te blijven staan. 

\m/
ik denk dat de "mooi boys" eens fatsoenlijke kleren moeten kopen
btw ik denk dat de dudes in badshirts er beter uit zien

stay metal x
Metal en Heavy metal zijn gewoon super coole muziek dat moeten ze respecteren :D
trek gwn lekker je shirts aan, die pesters moeten je keuze gewoon respecteren,
sla ze anders op hun hoofd met een rockgitaar ofzo 😃
Schijt aan hebben. Ik had opmerkingen gemaakt over de fan merchandise die zij dragen. Ik luister ook metal en draag altijd bandshirts. Maar bij mij maken mensen meer opmerkingen over dat de naam precies op het borstgedeelte staat. 😛

Reageer