Vraag

Gepest omdat ik slecht ben in Fortnite

  • 12 October 2020
  • 7 reacties
  • 311 Bekeken

Badge

Ik word gepest op mijn school omdat ik slecht ben in Fortnite, ik heb hier erg veel moeite mee. Ik ben ook een no skin en daarom zeggen mensen dat ik geen geld heb. Kan iemand mij fortnite les geven?


7 reacties

Reputatie 1
Badge

hiii

 

Ik was ook slecht:

Zelf speel ik ook fortnite. In het begin had ik ook een no-skin en was ik ook slecht. Ik  heb heel vaak met me vriendje gespeeld en die leerde me nieuwe dingen. Ik werd wel elke keer beter als ik ging spelen. Maar er was ook een min punt ik kan niet bouwen in fortnite ik vind dat veelste moeilijk. Maar ik oefen daar ook veel mee. 

 

No skin boeit niet:

Die no-skin boeit niet. Elke keer als ik een potje speel zijn er wel 20 mensen die een no-skin dragen. En dat maakt niet uit. Iedereen had wel een tijdje dat ze no-skins droegen ik ook. Uiteindelijk heb ik 1 skin gekocht. Maar in fortnite kan je verschillende challenges doen om skins te krijgen. En die zijn gratis!!!

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt…….

 

 

Hoi! Goh wat lullig dat ze je daarmee pesten. We zijn niet allemaal even goed in alles. Het klinkt heel cliché maar zorg dat je er zelf in ieder geval plezier in heb. Oefening baart kunst. En wat dat no-skin gedoe betreft: jij verspilt je geld tenminste niet aan skins waar je niks mee kan ;).

 

p.s. Kindertelefoonforum is geen platform voor gamehulp, voor de volgende keer ;)

Heyy

Zoek eens op YouTube, daar vindt je wrs enorm veel uitleg voor games en dat soort dingen!

Groetjs

Je moet niet voor de kinderen die je pesten je fortnite te verbeteren. Straks ga je veel te veel tijd besteden in het goed spelen van een dom spelletje, en je uitsloven, alleen voor de gratificatie van die kinderen. Je moet gewoon je eigen passie beoefenen, dan word je zelf gelukkig. Misschien moet je ook helemaal geen fortnite spelen, dan kunnen ze niks erover zeggen toch? Je moet je ook bedenken dat diegene die je pesten uiteindelijk ongelofelijke losers zijn. Je moet je vooral niet gaan uitsloven voor die kinderen.

Ik vind t raar dat mensen je pesten omdat je niet de beste bent in fortnite, maar je kunt altijd op internet dingen erover opzoeken

 

Reputatie 6
Badge +7

Je kunt het ook omdraaien.

Zij geven geld uit.. aan een skin?  Wow, wordt je daar beter door? Nee?  Kun je hem laten zien? Oh, moet je dan eerst naar een computer en inloggen…  Kun je hem vasthouden, opeten, bewaren?   Moet je er iets speciaals voor bereiken?   Of kun je aan een skin gewoon alleen maar zien: Die gast heeft geld uitgegeven. 

 

En je wilt graag beter worden. Maar er is altijd - altijd - iemand beter dan jij. Al-tijd.  
Geldt voor je vriendjes ook. Als je gepest wordt kun je denken of zeggen: Wat moet dat fijn zijn om de beste te zijn. De aller-allerbeste.   Dat er niemand beter is dan jij.  Op de hele wereld.  Klopt dat? Zijn ze de nummer 1 op de hele wereld?
Of zijn ze zelf nummer 3000000 en pesten ze jou, de nummer 3000001 ? 

 

Reputatie 2
Badge

Je moet het niet serieus nemen negger ze speel niet met ze samen en fortnite is nu al ruim 1 jaar dead dus waarom speel je die achterlijke game dan ook

 

Reageer