Hallo Ik ben Max
Sinds kort wordt ik gepest omdat Iemand heeft gezegd dat ik op chinezen val. en nu wordt ik de hele dag gepest door mijn vriendengroep en mijn klas.
wat moet ik doen.
Gepest omdat ik op chinezen val
A
A
Wat maakt het nou uit of je valt op chinese meisjes of niet.. Je moet gewoon je vrienden terug plagen met iets 😛
x Marissax
x Marissax
A
Reactie verwijderd, in strijd met de forum regels, respectloos en discriminerend.
A
Sorry hor maar chinezen zijn ook mensen!
ik vind het vreselijk gemeen dat je dat zegt!!!
maar ik zou egt trug pesten hor max!!!!
A
Ik weet niet maar ik vind allebei de reacties niet echt een oplossing. Ik zou tegen je vrienden zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze het zeggen. Of misschien kan je het een keer tijdens mentorles in de groep brengen, vraag aan anderen waar zij op vallen en hoe zij het zouden vinden als jij ze daarom de hele tijd uit zo lachen.
Succes xx
Ps. @Kindertelefoon verwijder het bericht van pindakaasislekker even, want als mensen met chinese afkomst dat lezen is dat denk ik niet heel goed voor hun zelfvertrouwen. En ik denk dat de Kindertelefoon nou niet is om mensen te beledigen.
Succes xx
Ps. @Kindertelefoon verwijder het bericht van pindakaasislekker even, want als mensen met chinese afkomst dat lezen is dat denk ik niet heel goed voor hun zelfvertrouwen. En ik denk dat de Kindertelefoon nou niet is om mensen te beledigen.
A
wouw das nog es een idee Simple!!!!!!!!!
volg die raad maar op!!!!
super veel suc6 xx
volg die raad maar op!!!!
super veel suc6 xx
A
Hallo , ik val ook op chinezen. Ik vind ze gewoon lekker. Als jij er een leuk vind ga er voorhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png
A
Die mensen die dat zeggen zijn je niet waard! ;p
Stap op ze af en zeg dat de vriendschap over is als ze je tegenwoordig ook al uitmaken omdat je op chinezen valt! Jezuss ! Als je erop valt dan moet je er niks van aantrekken hoor! 😉
Stap op ze af en zeg dat de vriendschap over is als ze je tegenwoordig ook al uitmaken omdat je op chinezen valt! Jezuss ! Als je erop valt dan moet je er niks van aantrekken hoor! 😉
A
OH MIJN GOD DAT WIST IK NIET DANKJEWEL ECHT JE HEBT MIJN OGEN GEOPEND DAAR BEN IK JE VOOR EEUWIG DANKBAAR VOOR !!!
Ontopic: Niets van aantrekken. Als je ze negeert hebben ze geen andere keus meer dan erover op te houden.
A
Hoi, ik heb ook een topic gemaakt omdat ik ook op Chinezen meisjes val, (en heeeeeeel soms jongens) En daar pesten mijn vrienden ook mee. Je moet er niks van aan trekken. Chinezen zijn nou eenmaal mooi (:
A
Waarom zouden ze je pesten? Hebben ze niks beters te doen ofzo? Jij kan er niks aan doen en of je nou op een hollands meisje of een chinees meisje valt, ik zie het verschil niet hoor.
A
Jij snapt het Audrey, ze moeten er maar aan wennen, toen ik vertelde dat ik op Chinezen val, deden ze bijna niks behalve die andere jongens die niet echt mijn vriend zijn, niet van aan trekken.
A
hoi
wat maakt het nou uit of je nou op chinezen of japaners of nederlanders valt het zijn allemaal mensen
je moet niks van je vrienden aan trekken mischien vallen hun wel op turken of marokanen dat zijn ook mensen
dus trek je er niks van aan xxxx miss-piggy
ps. ben zelf ook een chinees
wat maakt het nou uit of je nou op chinezen of japaners of nederlanders valt het zijn allemaal mensen
je moet niks van je vrienden aan trekken mischien vallen hun wel op turken of marokanen dat zijn ook mensen
dus trek je er niks van aan xxxx miss-piggy
ps. ben zelf ook een chinees
A
Ik vind het respectloos dat ze verschil maken in rassen. Als jij meisjes van die afkomst leuk vind is dat niks om over te gaan pesten. Pesten om deze reden is nogal respectloos.
A
Ik viel zelf ook op een chinees meisje en toen ik dat bekend maakte werd ik ook gepest (en nog wel het meest door het meisje zelf)
maar mijn tip is blijf doorgaan iedereen heeft zijn eigen stijl jij dus ook
maar mijn tip is blijf doorgaan iedereen heeft zijn eigen stijl jij dus ook
A
haha wie valt er nou weer op chinezen ik val op de grond!
A
..............tekst verwijderd ivm schelden
A
@Jande2de ,WTF wrm is da belangrijk
A
Hallo,,
Als je het niet leuk vind zou ik je aanraden om naar de juf/meester te gaan, je hoeft niet terug te gaan pesten dan maak je het natuurlijk nog erger, verder moet je hun gewoon negeren, en vertellen dat je het niet leuk vind maar je moet ook natuurlijk voor jezelf kunnen opkomen!
xo
Liza
Als je het niet leuk vind zou ik je aanraden om naar de juf/meester te gaan, je hoeft niet terug te gaan pesten dan maak je het natuurlijk nog erger, verder moet je hun gewoon negeren, en vertellen dat je het niet leuk vind maar je moet ook natuurlijk voor jezelf kunnen opkomen!
xo
Liza
A
Ik zei een keertje dat ik niet op bruine val, Elke bruine kind werd boos op mij en eentje wou me bijna in elkaar slaan. Ik bedoel, Ik haat geen bruine mensen, heb vriendinnen maar ik val er niet op. Dus ik snap niet waarom ze het ervan een ramp gaan maken alleen omdat ik zei dat ik niet op bruine mensen val. Ik zou ook niet boos worden als iemand niet op witte mensen valt. Niet mijn probleem :? Ik heb ook paar vriendinnen kwijtgeraakt. Als kinderen jou pesten, zeg het tegen juf of negeer ze. Ze houden van aandacht. Dus als ik jou was zou ik ze maar lekker gaan negeren :D
A
Uit bronnen heb ik vernomen dat ze erg hard gillen tijdens seks, en je snel opwinden.
Tja, best lekker zo'n chinees, hihi *naamgenoot xD*
Tja, best lekker zo'n chinees, hihi *naamgenoot xD*
A
Hey
Ik val wel op bruine mensen.
Iedereen vind het raar maar ik vind ze gewoon leuk.
Zelfs een leraar die bruin is vind ik leuk.
en dan ben ik er gewoon gelijk op verliefd.
Ik val wel op bruine mensen.
Iedereen vind het raar maar ik vind ze gewoon leuk.
Zelfs een leraar die bruin is vind ik leuk.
en dan ben ik er gewoon gelijk op verliefd.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.