Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

gepest omdat ik klein ben

Toon eerste bericht

39 reacties

hallo 
ik ben zelf ook een kleintje en ik trek me nie aan wa ze zeggen hoe kleiner hoe dapper hoe groter hoe slapper ! 
zijn zei dan zo perfect ? 
ik heb het tegenovergestelde, ben net 13 en al 1,82cmlang en  tegen mij zeggen ze elke dag lange,giraff en dat soort dingen 
probeer je er gewon niks van aan te trekken 🙂 suc6..
Ik ben zelf ook te klein, ik ben 14 en ik ben ook 1,53 dus ik weet hoe het is. Als hun iets over jou lengte zeggen zeg je gewoon iets gemeens terug over hun lengte of iets anders. Dan houden ze wel op.
pesten is nie leuk, pesten is laf!!!
pesten is sws laf, zeker als zecpesten met uiterlijk.
wat kan hij/zij eraan doen dat ze heel erg klein is of  juist hwel groot...
heeei,
ik ben 13 en 1,47
ik lijk ook snel jonger, het is irritand, zelfs voor de bios heb je dan legimatie nodig.
zodrag kinderen uit mijn klas roepen dat ik '' zelfs kleiner ben dan hun 10 jarige broertje''
zeg ik gwn dat ik ook niks anders had verwacht en btw, vrag ik wrm ze dat vertellen? moet ik daar iets mee?
ze reageeren dan heel vaalend nee en  dan lach ik gwn en ga zitten alsof noting happend!
ze kunnen daar gwn geen vatsoendelijk stoer antwoord op geven.
denk er 's nachts eens een keer overna, over wat mensen tegen je zeggen en wat je zal reageren?

dit is rottig, als je je het echt erg aantrekt
maar het heltp wel, ! handig, om een reactie te hebben voor dat je je zelf weer eens belachelijk maakt! :P
doegg
greets van deze tuinkabouterttttt!
Begint het gepest weer 
trek er niets van aan is makelijker gezegt dan gedaan!
ga naar iemand die je vertrouwd
bel de kindertelefoon voor goede tips!
www.gepest-worden.nl
OMG WEEEES BLIJ IK BEN 13 EN BEN 148 😑
klein is fijn zou ik zeggen!
ik ben 1,80cm en ben 13jaar tegen mij zeggen ze giraff en dat soort dingen ook niet leuk -____-!
Ik ben 13 en 1.60 ook niet groot
Toen ik je verhaal las zag ik precies mezelf erin ik ben ook 13 en ben 1.53 kinderen uit m'n klas lachen me uit en ook omdat ik dun ben word ik anorexia kind genoemd trek je er niks van aan ik snap dat het moeilijk is maar als jij gewoon goed je best doet op school en gewoon de mensen negeert kan het misschien helpen
ik snap je verhaal heel erg goed. dat heb ik ook. ik ben nu 16 en ik en maar 1,47.
op de basisschool ben ik er vooral heel erg mee gepest en op de middelbare ook. ( maar ik ben toen zo boos geworden dat ze me niet meer gepest hebben. ) nu wordt ik meer aan gezien als schattig 😕 ik zit in m´n examen jaar maar ben ook heel erg bang dat als ik naar een hogere school ga, weer gepest wordt.
dus ik snap je en steun je ook!

xmij

Reageer