Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

gepest omdat ik klein ben

• Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy, ik ben best wel klein voor mn leeftijd, ik ben 13 en maar 1.53 lang :(
Maar elke dag zeggen klasgenootjes en andere kinderen dat ik klein ben enzoo ik vind dat echt heel vervelend, want ik kan er zelf ook niks aan doen... duss? wa moet ik doen. xx

39 reacties

hoi,

weet niet of je al eens hebt aangegeven aan de personen die dat zeggen dat je het vervelend vind dat ze zo doen?
je kan in ieder geval je mentor/mentrix vragen of je even 3 minuutjes van haar les mag jatten om je klas te zeggen dat je het niet fijn vind dat ze hele tijd blijven roepen dat je klein bent. dat jij er niet groter van word en dat er op wijzen oervervelend is.
dan weet je mentor/mentrix ook dat dit speelt en als ze dan nog vervelend blijven doen kan hij/zij eens het gesprek met ze aangaan.
niet iedereen zal stoppen met dat doen... maar misschien je klas in ieder geval minder.
je bent echt wel meer dan alelen jou klein zijn benadruk je positieve trekken vooral! en ik hoop voor je dat ze stoppen.
sterkte
groetjes Melina
hee,
stoor  je niet te veel aan hun zoals je weet niemand is perfect !!! dus ook niet de mensen om je heen die dat je zeggen
zeg gewoon tegen die mensen dat je er een hekel aan hebt dat ze dat tegen je zegggen en zo niet kan je dan als volgende stap na je mentor of leraar die kunnen je vast en zekker wel helpen en ook wat melina zegt dat je het tegen je hele klas zegt onder de les
ze moeten gewoon stoppen sowieso.
want ik heb daar soms ook last van ik ben 1.86 en wordt vaak voor reus en andere namen uitgemaakt ik weet wat het is.

xxxx
Maar elke dag zeggen klasgenootjes en andere kinderen dat ik klein ben enzoo ik vind dat echt heel vervelend, want ik kan er zelf ook niks aan doen... duss? wa moet ik doen. xx

ik ben zelf heel groot, ben 14 en bijna 1.80.. tegen mij zegge ze altijd flat gebouw en dat soort dinge, je moet ze gewoon negeren...doe ik ook altijd!
xx
Klein is fijn ❤.
hoi

trek je dat niet zo aan, je moet er niet naar luisteren,altijd grote mond van de anderen,lachen om een ander.
pfff,dat is gewoon kinderachtig,je zult heus nog wel groeien,
echt waar meis,probeer het te negeren,of lach zelf mee,dan zien ze dat jij er ook "plezier" in hebt (zeg maar)
dan zullen ze ook wel stoppen.
sterkte en succes!!;)

nadia-xx

he meiske ik ben ook klein ik zit er ook wel mee maar niet heel erg je moet gewoon niet omkijken of luisteren
gr ,mij
Mij krijg je niet klein, want dat ben ik al <3

Klein is fijn
Als je klein bent kun je hakken aan doen
Als je te lang bent heb je pech ;p
jaa wijze woorden @bubbelbel indd ik ben ook klein en lijk klein door me face uitstraling ofzow
zeg tegen ze dat je het niet prettig vindt
heey,
Zeg tegen ze dat je het vervelend vind als ze dat tegen je zeggen,,
Zoals @bubbelbel zegt; doee hakken aan!, en klein is fijn ;)
Misschien ben jij niet klein maar hun gewoon groot :)

xxx
Vertel dat je het niet leuk vind en dat als hun niet stoppen dat je dan even naar de mentor stapt en even vertelt wat zij aan het doen zijn
Was 9ik maar klein ik ben 14 jaar en 1.90... Ik weeg ook heel veel en ik zou maar wat graag klein willen zijn... Als je niet wilt dat je klein word genoemd, zeg het dan eerst tegen diegene zelf, gaan ze door zeg het dan tegen je mentor/mentrix, het is misschien een beeje raar omdat je het dan niet echt zelf oplost maar waarschijnlijk joud het wel op

Verder kan je ze beter negeren of zoals al eerder werd gezegd mee lachen! Als je mee lacht hebben de pesters er geen lol meer aan en zullen ze stoppen!
Ik ben zelf bijna 14 en maar 1.56. Ook best klein dus. Alleen is bij mij in de klas veel meer kinderen klein zijn. Wat melina zegt vind ik wel een goede tip. Anders praat met je mentor/mentrix en negeer de pestkoppen!

Je kunt het!

Xx Valee
Wat de mensen boven me inderdaad al gezegd hebben, trek je er je er vooral niet te veel van aan, niemand is perfect en iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. Je kan het bespreekbaar maken met je mentor/mentrix maar alles wat je doet, laat het je vrolijkheid en je persoonlijkheid niet in de weg staan, het maakt geen reet uit wat zij over je denken, zij kunnen toch niet bepalen hoe jij leeft!
Badge +17
Zeg dat je nog je groeispurt moet krijgen ofso.
haaha, ik ben bijna 15 en even klein als jij,
ben er nog nooit mee gepest ofzo.
meeste vinde me schattig :l
Ik heb het ook, ben ook behoorlijk klein. Maar problemen heb ik er niet van. Iedereen vindt me schattig -.-'' Maarja, pesten is natuurlijk vervelend. Onthoud dat iedereen wel iets vreemds heeft, ook diegene die je pesten. Maak je er niet druk om, leef je leven zoals jij bent, en zoals jij het wilt. Dan komt het sowieso goed
Ahw meiske toch!
ik zou ook wel wat centimeters langen willen zijn, maar het zit in de familie..
ik zelf ben 157,6 en ben 15 jaar.

ik ben 13 en maar 3 cm groter dan jou ik weet hou jij je voelt ik werd vroeger daarom ook heel erg gepest en dat was echt niet leuk nee ik weet hoe jij je voelt, je moet sterk zijn en gwn volluit zeggen ik kan niks aan doen klein maar fijn! als jullie dat waren hadden jullie dit ook niet leuk gevonden! en als ze dan zeggen maar dat ben ik gelukkig niet of maar dat ben ik niet dan moet jij gwn volluit zeggen zeur dat je bent ik kan er niks aan doen dus hjb offff..... je negeerd hun off...... je gaat zeggen leuk voor je offf..... je negeerd ze

Deel van reactie verwijderd omdat het niet is toegestaan elkaar op dit forum uit te nodigen om te mailen of op een andere manier contact met elkaar te zoeken
xxx

(ik zit in de 2e)
voor een meisje is et minder erg dan en jongen

xx
luister niet naar de volgende post
Reactie verwijderd omdat deze off topic was
ik ben mAr paar cm groter en ben ook 13 en ik word uitgescholden als kabouter -.-

Aaah dat is misschien klein maar iedereen heeft zo z'n 'flaws' onzekerheden, logisch!
ik ben zelf heel lang voor een meisje. maar misschien groei je nog wel.....!
bekjik het positief
Hai soulmate hahahahaha. Ik neem aan dat je niet uitgegroeid bent zoals ik, want ik ben 14 en 1.60. Maarja bekijk het van de leuke kant! Je kan nu 13 cm hoge pumps aan en je bent de perfecte lengte + mooie schoenen! Jongens houden daarvan hahaha. En te lang is ook niet mooi, maar aan kort kan je wat aan doen. En sws zijn je klasgenoten het na een tijdje gewend. Ik vraag weleens aan mn leuke vrienden van 1.70 tot 1.90 van hallo vinden jullie het niet irritant dat jullie naar beneden moeten kijken als ik praat?! Zij van: nee zijn we al gewend hoor.
Dus maak je niet druk en niks van aantrekken want die andere mensen zijn gewoon dom en onzeker over hun eigen lengte 🙂 x

Reageer