Gepest om muziek die ik leuk vind

• 29 December 2012
  • 12 reacties
  • 980 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Jaren lang kende mijn klasgenoten mij als "geen-muziek-luisteraar" maar nu zijn ze er achter gekomen dat ik dat wel doe, en ook wat voor muziek. Op internet zagen ze dat ik naar Tokio Hotel en Black Veil Brides enz luister
En nu lachen ze me uit
WAAR DE **** SLAAT DIT OP?

Weetje **** de wereld als je gewoon wordt uitgelachen omdat je naar muziek luistert

12 reacties

Hee,

Op internet zijn heel veel fanpagina's te vinden, en ook mensen die naar deze muziek luisteren en erom uitgelachen worden.
Laat je niet te veel op je kop zitten, het is toch gewoon jouw smaak? Wat kunnen zij daar nou aan doen?
Niks, en dat moet je ook zeker niet laten gebeuren.
Ik vind het zelf prima muziek, lekker naar luisteren hoor!

Liefs,
BlueRose
Die mensen zijn gewoon niet goed snik 😣 Ze zoeken gwn iets anders, iets bijzonders in mensen wat hun apart maakt en pesten ze door zulke redenen. Ik vind dat je gwn naar je eigen muzieksmaak moet luisteren, middelvinger voor hun als zij commentaar hebben op jou. Iedereen is anders. Accepteer dat. 🙂
ik heb dat ook gehad maar je moet je er niets van aan trekken als jij graag ernaar luistert dan is dat toch goed het is jou muziekkeuze als je wilt dat er wat aan gedaan word hier een tip

-gebruik een andere gebruikersnaam niet je echte naam

veel succes
Hoi,
Ik snap echt voor 100% wat je bedoelt. Al is mijn muzieksmaak heel anders dan die van jou, ik heb precies hetzelfde.
Ik ben een Lovatic en een Belieber. Wacht, begin niet meteen met lachen, zeuren, flauwe grappen of wat dan ook.
Ik ben op de basisschool heel lang gepest en ik hoorde nooit ergens bij. En toen, in 2009 toen ik naar de 1e ging, 'ontdekte' ik ineens Justin Bieber.
Ik had voor het eerst in mijn leven het gevoel dat ik ergens bij hoorde, dat er mensen waren die me begrepen. En dat heb ik nogsteeds. Ik ben hier zo dankbaar voor. Ik ben pas vrij recent een Lovatic geworden, een fan van Demi Lovato. Veel mensen zien haar nog als het disneysterretje, maar als je haar verhalen hoort krijg je zo ontzettend veel respect voor haar. Op school word ik uitgelachen en uitgescholden omdat ik een Belieber ben. Ze vinden me raar, kinderachtig, een hopeloos geval, enzovoorts. Maar wie zijn die mensen om te oordelen? Wie zijn die mensen uit jouw klas om je uit te lachen om je muzieksmaak? Zij zijn degenen die fout zitten. Ze kunnen of willen niet verder kijken dan de zogenaamde 'eerste laag'. Daarom zien ze niet wat een geweldig persoon jij bent. Want dat ben je. Iedereeb is perfect op zijn eigen manier. Als je innerlijk mooi is, ben je dat van buiten ook. Laat ze je niet klein krijgen. #StayStrong. Je bent veel beter da. zij.
Heey,,
bij mij lachen ze me ook uit omdat ik Guus Meeuwis leuk vind..
Gewoon niks van aantrekken, dan houden ze vanzelf wel op.. Als jij dat leuk vind om naar te luisteren, dan moet je dat gewoon doen!

xxx een meisje..
Guss is ook een goede zanger
omg, BVB ARMY! ❤ sorry.

a joh, (makkelijker gezegd dan gedaan) negeer hun gewoon. het is jouw muziek. 
als die muziek je gelukkig maakt, blijf ernaal luisteren.
ik luister zelf naar metalcore & Deathcore; Asking Alexandria, Bring Me the Horizon, Chelsea Grin, Suicide Silence, Pierce the Veil, Sleeping With Sirens, Of Mice & Men, Attack! Attack!
en natuurlijk Black Veil Brides.
ik werd vaak daardoor emo genoemd (ook door me uiterlijk en zelfbeschadiging, maar dat is een andere zaak) en gepest. maar ik negeer hun en ik blijf van me muziek genieten, en ze zijn ermee gestopt! :D

dus blijf je muziek luisteren en negeer de pesters en na een tijdje komt het goed. ^^

-ImaMonster
hai ;3
Ik werd ook een tijd beetje raar gvonden door me muziek stijl luister zelf ook bvb soms xD
Maar ik zei een keer tegen iedereen : ik heb achijt aan wat jullie van mijn muziek vinden ik beslis zelf wat ik luister dus houd jullie bek. En sinds dien is t al opgehouden xD je moet ze dus laten zien dat t niks met je doet xd
X
Trek je er niets van aan, negeer ze gewoon, als jij hun muziek leuk vind moet je het gewoon blijven luisteren.
Ik luister ook Tokio hotel enzo. Zeg gewoon tegen je klasgenoten dat iedereen een andere smaak heeft en dat iedereen andere dingen leuk vinden.
Badge +1
ik luister naar U2 enzo maar niemand kent die muziek en daarom vind ik mijn muziek smaak wel orgineel 🙂

Reageer