Gepest met broekplassen

  • 15 April 2017
  • 8 reacties
  • 2371 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal!
Ik heb dus best een gênant probleempje en dat is dus dat ik soms nog wel eens in mijn broek plas. Dat is ook een paar keer op school gebeurd en iedereen lacht me er voor uit en vind me vies en alles. Ik vind dit zo naar gevoel. Weet iemand misschien hoe het komt ofz dat ik soms in mijn broek plas of iets wat ik tegen mensen die me uitlachen enz kan zeggen?? Plz help me hiermee want ik zit er echt mee

8 reacties

Badge

@Anokoter broekjes. Tena maxi M

@Noorrr09 luiers of van die broekjes? Want echte luiers sluiten veel beter aan

Badge

Dat heb ik al

Koop luiers, dan maakt het niks uit als je in je broek plast, en ze zitten ook lekker.

Badge

Wat vervelend is dit zeg. Ik heb ook nog ongelukjes maar daar komen ze niet achter. Een natte broek krijg ik niet, ik draag absoberende luierbroekjes want ik heb een kleine blaas. Niks aan te veranderen. Anders ga je naar de dokter om een oplossing te vinden.

 

Vriendelijke groet, Noor

Ik kom altijd klaar in mn broek, dan wordt ie ook nat, echt vervelend... Ik ben naar een andere school gegaan, omdat ik erdoor werd gepest
Haii

Ik heb het zelfde net als jou meegemaakt.. regelmatig plas ik ook nog in mijn broek(ben 13?) mensen lachde mij ook weleens uit.. en wat ik het kutst vind is dat mijn broertje aan zijn en mijn klas had vertelt dat ik tot mijn 10 nog in bed heb geplast soms.. inmiddels ben ik daarvan af.. ik weet niet hoe oud jij bent, zit je al op middelbaar of nog niet? Toen ik naar middelbaar ging heb ik gelijk de eerste dag tegen de klas gezegd ik heb een serieus blaasprobleem waardoor het mogelijk is dat ik in mijn broek kan plassen. Iedereen was stil en luisterde. Maak je klas duidelijk hoe het zit desnoods lieg je over wat je hebt, en zorg dat je altijd een schone onderbroek bij je hebt.. een tip nog die voor mij een gewoonte is geworden... mischien een beetje gek maar die klasgenoten kunnen niet boeien.maar als jij niet lekker kan zitten door een natte broek dan moet je wc papier om je onderbroek wikkelen dan voel je het zelf niet meer.. xx laaratje

P.S. Als je mijn hulp nog meer nodig hebt... ik weet alles over bed/broekplassen
Hoi!

Wat idioot dat ze je hiermee pesten. 😞 Alsof je het expres doet.
Terugschelden is geen goed idee. Ik snap dat je ze liefst een goeie mep zou geven, maar als je dat doet, hebben ze iets om tegen jou te gebruiken. Als jij niets doet, kun jij naar een leerkracht stappen. Jij bent het slachtoffer, helemaal onschuldig, dus ze kunnen je niets maken.
Een leerkracht kan hiermee helpen. Die kunnen de pesters aanpakken.
Als je het moeilijk vind om alleen naar die leerkracht te gaan, kun je misschien een vriend(in) meenemen, of een van je ouders.
Kan je de reden van het plassen achterhalen? Is er misschien een medische reden? Of vergeet je naar het toilet te gaan? De huisarts kan je hier vast wel bij helpen. Deze situatie is zonder het pesten al vervelend. Als je niet meer in je broek plast, hebben ze niets meer om je te pesten. :)

Succes!
Groetjes
x

Reageer