Gepest door Boosten

• 9 December 2016
  • 5 reacties
  • 877 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mijn naam is Job,

Ik zit op school zoals elke andere gezonde jongen.
ik heb ook vrienden, daar sta ik zelf ook versteld van.
wij spelen altijd met z'n allen een heel leuk en gezellig spel genaamd League of Legends.
Ik zat zelf in silver 3, maar mijn vrienden pesten mij er mee omdat ik zo laag ben.
dus ik zat zelf een beetje te op internet te zoeken naar een boosting site zodat zij mijn rank hoger konden maken.
ik heb er geen geld voor gevraagd omdat ik uiteindelijk een vriend vond die diamond is.
hij hielp mij met naar gold te komen. maar dat is niet boosten toch?
Wat moet ik nu doen?
plz help :s

Groetjes Job

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Ik snap niet echt waarom ze jou pesten , omdat je alleen een aantal rangen lager bent.
Het gaat er toch om dat het leuk is.
Ik denk persoonlijk dat die boosting site nep is , maar het maakt niet uit als iemand je geholpen heeft om een hogere rang te worden, aangezien het de bedoeling is dat het leuk blijft,
Hoi Job!

Negeer het gewoon en als ze je pesten dan zeggen ze bijv: '' HAHA JIJ ZIT NOG HEEL LAAG'' Dan zeg jij bijv: ''Wat maakt dat toch uit? Ik vind het niet erg hoor. Ik vind het wel leuk.'' Dat helpt echt!
Hey Job!
Nee dat is niet echt boosten het is gewoon een vriend die je helpt met grinden naar gold.
En je kan ook in een of andere LoL discord of teamspeak gaan en met mensen van je eigen level spelen.

Succes dude.
-Whiterose
Als een Diamond 2 player vind ik dit duidelijk boosten. Boosten wordt gezien als jij door anderen met hogere ranking naar een volgende division gaat. Ik snap de reactie van je vrienden. Maar dit is natuurlijk niet fijn. Als zij iets zeggen over jou, gwn zeggen dat zij langere tijd op league hebben. Srry als ik je pijn heb gedaan door toch vertellen dat dit boosten is, want zodra je zelf ranked gaat spelen kom je erachter dat dat niet jouwn elo is.
Dan ga je toch een ander spel spelen als Tf2 of Re7

Reageer