Ik had een vriend aan de andere kant van brabant. Hij en ik hadden wat .. pikante .. geprekken.
En hij vroeg om naaktfoto's. Ik ben best zelfverzekerd, ten minste was, dus stuurde die foto's.
Ik kreeg bericht van mijn vriend z'n vrienden dat hij de foto's liet zien aan iedereen!
Hun steunen me wel!
Maar gister was me eerste schooldag alweer en werd er gelijk mee geconfronteerd.
Ik word **** genoemd. Fijn ..
Een meisje uit de tweede heeft contact met een vriend van mijn (inmiddels) ex-vriend, hij heeft dat tegen dat meisje verteld en zij vertelde dat door héél de school!!!!
Via een vriendin van mij, die is blijven zitten in de tweede, ben ik erachter gekomen dat dat meisje de foto's krijgt binnekort. Als dat gebeurt, ben ik echt zo zo zoooooo dood!!
WAT MOET IK DOEN OM DIT TE STOPPEN DAT NIEMAND ME MEER EEN ****, ****, **** ETC. NOEMD EN HET PESTEN STOPT ?!
LIefs, crying girl
gepest door betrapt naaktfoto's !
A
A
beste juliette,
als ik jouw was zou ik naar mijn ouders gan en zeggen dat het je spijt dat je het hebt gedaan.(ik weet het vertellen aan he ouders is he moeilijkst)
dan vraag je aan je ouders of ze met die ouders van je ex willen praten.
als dat goed gaat ga je verder met deze stap.
als je dat gedaan hebt ga je naar de adjuk diricteur en vraag je naar die jongen en dat meisje dat die fotos wou geven aan de andere kinder.
als dat meisje de fotos echt geeft/a; heeft gegeven kan je aangifte doen voor seskuele intimidatie/of zelfs sexueel misbruik en kan ze een boete krijgen.
en met die jongen ik denk dat hij dan wel een fixe ruzie krijgt met zijn ouders en als je nog meer vragen hebt? vraag maar raak.
groetjes een stofmuis (jongen die graag mensen helpt)
als ik jouw was zou ik naar mijn ouders gan en zeggen dat het je spijt dat je het hebt gedaan.(ik weet het vertellen aan he ouders is he moeilijkst)
dan vraag je aan je ouders of ze met die ouders van je ex willen praten.
als dat goed gaat ga je verder met deze stap.
als je dat gedaan hebt ga je naar de adjuk diricteur en vraag je naar die jongen en dat meisje dat die fotos wou geven aan de andere kinder.
als dat meisje de fotos echt geeft/a; heeft gegeven kan je aangifte doen voor seskuele intimidatie/of zelfs sexueel misbruik en kan ze een boete krijgen.
en met die jongen ik denk dat hij dan wel een fixe ruzie krijgt met zijn ouders en als je nog meer vragen hebt? vraag maar raak.
groetjes een stofmuis (jongen die graag mensen helpt)
A
Hopelijk snap je dat dit geen goeie actie van je was en je dit nooit meer moet doen, maar je kan ook gewoon aangiften gaan doen. Aangezien ze dit hebben doorgestuurd mag je daar voor aangiften doen. Hou een gesprek met je ex dat hij de foto's niet moet door sturen/geven aan het meisje.
xo'
Meer help? Doe maar berichtje.
xo'
A
Hopelijk snap je dat dit geen goeie actie van je was en je dit nooit meer moet doen, maar je kan ook gewoon aangiften gaan doen. Aangezien ze dit hebben doorgestuurd mag je daar voor aangiften doen. Hou een gesprek met je ex dat hij de foto's niet moet door sturen/geven aan het meisje.
xo'
Jaaaaaaa !! En of ik spijt heb!!!
Nu gaan de foot's over twitter, whatsapp, msn, ketting mail etc.
Inmiddels weet ik van wie het uitkomt. Uitgerekend in het weekend dus kan niet naar de ICT van school. Durf namelijk de deur niet uit.
Met die ex heb ik geen contact meer nu.
Maar wat zou jij doen als je maandag op school komt en iedereen echt IEDEREEn heeft naaktfoto van je? Ik denk dat ik aan de teamleider van school vraag of ik iedereen kan aanspreken in de aula en mijn verhaal kan doen en zeggen dat ze er mee moeten stoppen. Misschien mobieltjes een voor een inleveren en de fotos verwijderen maar heeft geen zin denk ik aangezien ze ook op de mail etc staan. Wat zou jij doen?
x thanks for help !!
A
Dat is heel sneu van die jongen om zulke dingen te doen.
Ten eerste, het is illegaal om naaktfotos te versprijden, Vertel het je ouders, ze hebben er gegrip voor, weet ik zeker want het is mijn vriendin ook overkomen.
Ten tweede, Als je de stress enzovoort niet aankan op de school omdat je daardoor gepest word kan je beter van de school vertrekken en een nieuwe school vinden. want zo doorgaan kan echt niet.
Ten eerste, het is illegaal om naaktfotos te versprijden, Vertel het je ouders, ze hebben er gegrip voor, weet ik zeker want het is mijn vriendin ook overkomen.
Ten tweede, Als je de stress enzovoort niet aankan op de school omdat je daardoor gepest word kan je beter van de school vertrekken en een nieuwe school vinden. want zo doorgaan kan echt niet.
A
Laat dit een wijze les voor je zijn, doe dit nooit meer!
Ik weet niet precies wat ik zelf zou doen, maar ik hoop voor je dat het de wereld uit gaat.
En dat je er niet meer mee geconfronteerd word.
xxx
Ik weet niet precies wat ik zelf zou doen, maar ik hoop voor je dat het de wereld uit gaat.
En dat je er niet meer mee geconfronteerd word.
xxx
Je moet het nooit doen. Ik ken iemand die naar het buitenland moest verhuizen vanwege :Snaaktfoto's.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.