Vraag

gehaat door etniciteit

  • 11 May 2022
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Badge

Ik ben bulgarisch, en word hier om gepest? Hoe stop ik dit en ik wil ook niet meer leven :(


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

misschien kan je dit beter onder het kopje:
"pesten”of “Emotionele problemen en gevoelens” zetten. daar kijken mensen wat vaker in

 

Wat vervelend. Speelt dit zich op school af? In dat geval zou ik het zeker aangeven bij een docent als het niet zelf op te lossen valt. 

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ik weet niet zo goed hoe ik je hiermee kan helpen, maar ik kan je wel wat vertellen om te voorkomen dat je onzeker wordt over je achtergrond.

Ik ben 100% Nederlands en ik heb al sinds 2018 een Bulgaarse vriend. In 2020 werden we verliefd op elkaar en inmiddels is het al wel uit maar ik ben nog steeds heel erg verliefd op hen. Het is dus zeker geen nadeel om Bulgaars te zijn, ik heb door mijn vriend veel geleerd en ik bijwonder de cultuur eigenlijk wel. Laat je nationalisme alsjeblieft niet sterven door discriminatie, groetjes.

Badge

Hoi, dankjewel. Maar ik ga denk ik me cultuur en land gewoon achter me laten. Ik haat het land door die pesters. Ik ga gewoon zeggen dat ik oekraines ben want ik ga toch verhuizen. Krijg tenminste hoop ik goeie aandacht. 

 

Zdrave je moet je meschien er niet over nadenken en zeggen dat je Oekraïnes bent is wel vrij dom als ik eerlijk moet zijn hoe ik weet bg is omdat mijn moeder van bg is

Reageer