Geen zin meer

  • 26 February 2019
  • 8 reacties
  • 365 Bekeken

Badge
Hoi!

ik wordt zwaar gepest en denk hierdoor dat ik niets meer ben. Het liefst zou ik zelfmoord willen plegen maar daar maak ik Mn familie heel erg kapot mee
heeft iemand misschien tips om iets met Mn leven te doen??

groetjes
ANONIEMER DIE HET LEVEN HAAT!

8 reacties

Hoi

Wat naar dat je je zo voelt. Helemaal niet fijn dat je gepest wordt.

Zou je op school kunnen aangeven dat je gepest wordt? Je mentor of een leraar die je vertrouwt zouden je tips kunnen geven en het pesten aan kunnen pakken. Gebeurt het pesten op school?

Ik kan me voorstellen dat je familie er kapot van zou zijn als jij er een einde aan maakt. Ik raad je aan om, als je aan zelfmoord denkt, contact op te nemen met 113. Daar kan een getrainde vrijwilliger naar je luisteren, en er samen met jou proberen voor te zorgen dat je jezelf geen pijn doet.

Het lijkt me zwaar om alleen met deze gevoelens te blijven zitten. Heb je iemand waar je je goed bij voelt? Een familielid bijvoorbeeld, of een vriend(in)? Het is vast fijn om gesteund te worden.

Groetjes
Kenshin
Badge
Bedankt voor de tip
Hoe goed gaat jouw school met de problemen rondom pesten om?
Ik zou verwachten dat zij zeker in staat zouden zijn om er iets aan te doen en ook Kenshin deelt dat idee.
Hey,

Ik snap überhaupt waarom mensen anderen pesten.

Zelfmoord heeft inderdaad geen nut want dan kan je je familie pijn doen. Mij lijkt het handig om met je ouders hierover te praten. Misschien kan je ook vriendinnen proberen te maken van een andere klas of je kan hier met je mentor praten, of een leerling coördinator.

Maar ik zou het eerst met je ouders delen ik weet dat het moeilijk kan zijn maar je ouders kunnen je ook naar een andere school sturen!

Probeer gewoon even om een serieus gesprek met iemand te voeren..

Ik hoop dat het goed met je komt xx
Hey,

wat vreselijk rot dat jij je zo moet voelen en dat het komt door anderen, want je verdient het helemaal niet en bent zoveel meer waard dan wat mensen je zeggen en/of laten voelen.

Maar zelfmoord plegen is zeker niet de juiste oplossing. Zeker niet omdat er nog zoveel mooie kansen en ervaringen voor je open liggen in de toekomst, maar ook niet en echt waar, ze zijn er.

Het lijkt me wel verstandig om hier met iemand over te praten. Misschien je ouders, docenten die je vertrouwd, vrienden buiten school? want je moet hier echt niet alleen mee blijven rond lopen. Probeer steun te zoeken bij de mensen op je heen die je vertrouwd en te delen. Want je bent een mens met gevoel en we hebben eenmaal steun en liefde nodig. Je verdient het om gehoord en gesteund te worden. je staat er niet alleen voor.

Groetjes,
Janneke
Je kan op school vragen als er eenschool therapeut is die kan je helpen terug je weg te vinden. Pesterijen zijn gemakkelijk maar waarom noodzakelijk is voor mij een raadsel.

Ik werd ook gepest met mijn geaardheid tot op een dag de school therapeut zei hoe voel jij je buiten die pesterijen hij leerde mij trots te zijn op wie ik ben.

Zelfmoord zal verdriet brengen en een paar pesterijen mogen je leven niet verzieken want er is altijd iemand die van jou houd

Hallo Anoniemer die het levenHAAT :)

Hoe gaat het nu met die pesterijen? Ik vindt pesten persoonlijk gewoon ronduit laag dus ik hoop dat het gestopt is want ik vindt het vreselijk als er mensen zelfmoord willen plegen doordat mensen andere mensen dit willen aandoen.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge

Beste anoniemer die het levenHAAT,

 

Alsjeblieft,niet zelfmoord plegen. Je moet niet naar de negative dingen kijken,

maar naar de dingen waarvoor je leeft. Waarom word je gepest? Wat is de reden. Kijk ernaar.

Sommige redenen kún je zelf überhaupt niet eens iets eraan doen! En de dingen waar je wel iets aan kan doen?

Nee, ik ga niet zeggen dat je moet veranderen,je bent wie je bent! Er zijn mensen die jouw eigenschappen fijn vinden en sommige juist niet!

Daarom wil ik zeggen:”Een gazelle rent niet weg uit angst voor de leeuw,maar uit liefde voor het leven.” en

"Vrienden kun je kiezen,vijanden niet.”

 

Alvast, veel succes!

Groeten

IkWilJeWelHelpen

Reageer