Geen reden

  • 9 April 2018
  • 8 reacties
  • 347 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He ik weet even niet wat ik moet doen want mijn moeder is overleden aan kanker en in m'n klas zitten ze allemaal opmerkingen te maken zovan: haha ze heeft geen moeder meer en waar is je moeder en dat soort dingen ze schelden me uit voor chemokind, kankerhoer en 6 tumoren in m'n hoofd heb en al 30 bestralingen heb gehad volgens hun ik heb het tegen me mentor gezegt hij is ook vertrouwenspersoon en hij doet er niks aan ik heb het tegen me vader gezegt hij heeft ook een mail gestuurd en doen er nog steeds niks aan en wij hebben 2 vertrouwenspersonen en de 2e die ik t vroeg zij ja daar kan ik je niet bij helpen dat moet je mentor oplossen en mijn mentor doet er dus niks aan dus ik weet het niet meer en ze hebben niet eens een rede om me uitteschelden ik heb ze niks misdaan dus ja ik weet het even niet meer

Xx mij

8 reacties

Dat is wel erg vervelend! Op elke school is een extern vertrouwenspersoon en jeugdarts aanwezig (o.a. van de ggd) Je zou hen kunnen mailen en een afspraak op school maken.
En wat je vervelende klasgenoten betreft kun je ze het beste maar negeren, vaak pesten mensen anderen omdat ze jaloers zijn en beter dan jou willen zijn.
Nog veel succes!
Als je mentor niks uitvoert is dat een slechte mentor.
Zou je het met een andere leerkracht of het afdelingshoofd kunnen bespreken?
Dan lijkt het mij wel handig om hetzelfde aan hen te vertellen, voordat zij ook naar jouw mentor verwijzen.
Dankjewel ik ben nu van plan om naar iemand anders toe te gaan ik hoop dat die er wel iets mee kan xx
Dan wens ik jou veel succes.
Zou je het resultaat willen delen?
Dan is het direct duidelijk of je nog tips kunt gebruiken.
Hoi!

De kinderen die die opmerkingen maken, hebben nog veel te leren. Ik begrijp niet hoe ze zulke gemene en kwetsende dingen durven en kunnen zeggen, zeker nu jij net het verlies van je moeder hebt moeten meemaken.

Je bent van plan naar iemand anders toe te gaan. Dat lijkt me een goed plan. Die pesters moeten eens goed aangepakt worden, zodat ze snappen dat hun gedrag onaanvaardbaar is.

Groetjes
x
Hee k heb t dus allemaal gezegd van mij dat ik me niet goed voel en dat ik zo word uitgescholden het heeft niet echt geholpen omdat ik heel agressief kan reageren wil hij een time out kaart aan me geven dat als ik boos ben uit de les mag maar ik weet nog
steeds niet echt wat ik moet het helpt me niet zo erg ofzo met mijn problemen ik heb het gevoel alsof ze me niet begrijpen..
Naar mijn gevoel begrijpen ze je inderdaad niet. Die time out kaart kan van pas komen als je even tot rust wilt komen, maar daarmee houdt het pesten niet op.

Kan je vader school contacteren, en uitleggen hoe de situatie zit? Misschien ziet school dan in hoe ernstig de situatie is.
Mijn vader was wss zo boos geworden dat hij naar school ging en alle kinderen persoonlijk een tand uit hun bek zou slaan. Ik zou gewoon aan je vader vragen of hij hetzelfde wil doen, dan durven die pesters echt niks meer tegen je te zeggen geloof mij maar

Reageer