Gaat dit te ver?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey.
Ben dr weer (had ik al gezegd ehhe)

Ik word zoals jullie weten gepest.
Vandaag overdag is er iets gebeurd. Ik typ het ff helemaal.

Ik loop door t park met de hond, Hannah en Fanny (ja door hun ben ik geschorst, nee het zijn nie hun echte namen) komen ineens langslopen.
Hannah: EY ZIE DIE AANSTELLER! ZE DOET ECHT ALSOF ZE DE BESTE IS!!!!
Ik: *mompelt* wanneer houden ze eindelijk eens op..
Fanny: *geeft me een duw zodat ik ruw op het bankje neer kom* nu kan je niet weg.
Hannah: Fanny, bind haar ff vast met.... dat springtouw daar. We moeten ff overleggen.
Ik: ehhh
Fanny: bek houden, trut!
*Hannah en Fanny lopen weg en komen 5 min later terug*
Hannah: *heeft een grote fles water vast*
Fanny: kom op.
Hannah: *zet de fles tegen mn mond en geeft mn kin een duw omhoog zodat ik wel MOET drinken* HA net goed!
Fanny: Ahah
Ik: *voelt kramp*
Fanny: HAHA
*fles is leeg*
Ik: *ademt heel snel*
Ik: HOE?!!! Waarom...
Hannah: JIJ BENT GEWOON EEN AANSTELSTER DIE ER BIJ WILT HOREN. BITCH!
Fanny: *pakt een mes*
Hannah: *pakt ook een mes*
Ik: *krimpt ineen*
Hannah en Fanny: *prikken en snijden me op mn buik, boven benen, scheenbenen, hoofd (wangen, kin, neus, lippen, vlak bij mn ogen, voorhoofd en oor, bij mn nek, boven mn borst, op mn bovenarmen, onderarmen, handen en rug* (kortom bijna overal)


Gaat dit te ver?

Xx Alli

18 reacties

OMG,

Dit gaat echt veel te ver, lichamelijk letsel toebrengen is best wel heel erg verboden.
Als je bewijs kan maken voir dat ze dit bij je doen kan je naar de politie stappen, miss kunnen die er iets tegen doen. Het enige probleem is dat jullie minderjarig zijn en dat ze dus geen echte straf kunnen krijgen. Wat je ook kan doen is met school overleggen wat er tegen ze kan gebeuren. ( ik weet het, school is ook niet altijd even aardig tegen je ) maar dit kan duidelijk echt niet.

één ding: wordt alsjeblieft nooit zo slecht als zij.

~Asy
Ik heb bewijs: alle wonden....
Ik heb de rest van de gloeiend hete dag in mn sweater en joggingbroek gezeten. Als mn moeder het weet krijg ik weer gezeik.

Aan school vertellen kan wel want ze zitten bij me in de klas, maar op school heb ik geen goeie reputatie omdat ik autistisch, depressief en agressief ben.

De politie kan wel. Ik ga daar dan morgen naar toe.
Top, veel succes morgen!!
Super fijn voor je goed dat je naar de politie bent gestapt of er naar toe gaat! want zulke dingen mogen gewoon echt niet meer gebeuren...
en agressief ja ik heb elf geen beste band met de klas of hele school maar ik weet hoe het voelt om agressief te zijn. het is zo moeilijk
als je dat hebt en hoe je er mee moet omgaan.
daarom noemen de kinderen mij agressief kind of wat een agressieve tijd heb je, hen weten niet wat dat betekent.
blijf lekker jezelf en het komt allemaal goed!

xjes
Hoi!

Het pesten is veel te ver gegaan. Naar de politie lijkt me inderdaad het beste. Ik vrees dat die pesters geen besef hebben van grenzen. Als je nu niets doet, vermoed ik dat ze verder zullen gaan.

Depressief en autistisch zijn zouden geen redenen mogen zijn van een slechte reputatie. Ze zouden juist in de gaten moeten houden dat het goed met je gaat.
De agressie kan voortgekomen zijn uit het pesten en/of de situatie thuis. Mensen zijn niet zomaar agressief, vaak zit er meer achter.

Groetjes
x
Dit gaat echt te ver! Ik zou naar de politie gaan, want als je niks doet gaan ze misschien nóg verder dan snijden. Ik hoop dat het goed komt!

• Galaxy
Hoi,

Dit gaat echt veel en veel te ver. Pesten gaat natuurlijk al te ver, maar nu ben je lichamelijk mishandeld.

Ik vind het heel erg slim van je dat je naar de politie gaat (bent gegaan?) vandaag! Misschien krijgen ze geen 'echte' straf zoals naar de gevangenis, maar ze krijgen zeker wel een heel groot probleem en hopelijk leren zij zo hun lesje.

Het lijkt me ook niet onverstandig je school in te lichten. Zij kunnen op hun beurt weer gepaste maatregelen treffen.

Over je reputatie zou ik me geen zorgen maken. Eerst maar even je gezondheid en welbevinden. Misschien vielen ze nog wel meer mensen lastig en ben je juist de held van de school als je het meldt! Je mag echt wel wat liever voor jezelf zijn hoor! Wij zijn niet anders dan de anderen. Dat ons anders nu een naam heeft... Het maakt echt niet uit! Ik hoop dat je in ieder geval wat mensen om je heen hebt die genoeg hersenen hebben om door de stikkers heen te kijken en anders is dat hun probleem, want dan lopen ze een geweldige meid als jij mis!

Gr. Pin
- 2 reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid.-

Hey,

Ja dit gaat echt veelste ver! Hebben je ouders die wonden niet gezien?? Vertel het aan je ouders en ga ook naar de politie die kunnen hier wat aan doen! Want die kinderen kunnen hiervoor worden gestraft. En als de politie echt bewijs wilt moet je zeggen dat ze een keer mee moeten gaan en gaan verstoppen ergens en wanneer die kinderen weer komen heeft de politie echt bewijs en dan kan de politie die kinderen aanhouden want dit mag namelijk niet

Geen idee of ze bij je op school zitten of in de klas maar ga ook naar je mentor als ze je daar ook pesten.

Vertel je ook even hoe het is gegaan na al deze tips? Want ik maak me wel zorgen hierover

Groetjes I
❤️❤️❤️❤️
- aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 9.-

Hey

Als dit echt is dan gaat dit veel te ver ik dacht dat jongens hard en ruig waren maar meisjes kunnen er ook wat van... Sterkte en laat het er niet bij ....... ze moeten leren dat dit niet kan. Ik werd ook gepest maar meer geestelijk dan fysiek...

Sterkte
Nee ik zou ze niet terug steken! Want dan zit jij ook in de problemen en als zij jou alleen steken dan zitten zij in de problemen en jij hebt dan niks gedaan snap je
Snap ik maar de politie doet veel te weinig tegen dit soort dingen.... Ik word altijd boos als mensen mij pijn doen en dan probeer ik hun pijnt te doen
Toch moet je niet terug doen
Wtf k had naar poltie gegaan met fotos enz iiedergeva naar polet dit mag niet

()hoe ist met de hond?!()
Nee hoor heel normaal ???
dit gaat veel te ver als je het mij vraagt, alleen de opmerkingen zijn al niet normaal meer en zijn al pesten. Maar dat ze met een mes gaan prikken moet je zeker weten aangifte van doen. de politie zal het hier dan hopelijk niet bij laten en die twee anderen aanpakken.
Omfgggg wat heftig je hebt echt hulp nodig ga idd aangifte doen. School moet er ook van weeten idd


Ik hoop dat 't niet nog eens gebeurd. En suc6❤️
WOW!!!!

Dit gaat veel veel veel te ver !!!!! Hoe kunnen mensen zoiets doen 😨! Echt dat er zulke mensen rondlopen!!!! Ik zou zo snel mogelijk naar de politie gaan. Iemand snijden kan echt niet! heel veel succes en stay strong😘

Reageer