Vraag

Gaar antwoord van mijn uitgever, Bookscout, Rare opmerkingen ((Nou ja een beetje))

  • 15 November 2019
  • 7 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben Leon, Ik ben een schrijver. En ja ik kwam laatst een boek inleveren ik kreeg er kritiek op de enige kritiek die ik niet snapte was van ‘Dat ik persoonlijk moet vragen voor permissie bij een persoon.” Ik dacht van Bookscout van ‘Holy shit waarom?” Ik verander zowiezo al namen als ik meningen over een andere persoon maak. En hou ook het antwoord voor mezelf. Nu vraag ik me af. Of ik ooit nog een betere uitgever kan plennen. Want mensen zwartmaken met schrijfwerk is niet goed. Maar uiteindelijk .. tja.. krijg ik een raar antwoord daarmee. Ook was er iets constructiefs bij en werd mijn auto-biografie als fictie beschreven. Ik vond het naar en gaar want ik had duidelijk gezegt dat het boek over mijn leven. En alles wat ik mee had gemaakt. Dat het geen fictie was. Toch werd het als fictie aangewezen.

 

Help me ik ben machteloos. En voel me vernederd erdoor. Ik ben verloren voor woorden maar weet niet of ik verder moet gaan.. wat vinden jullie?


7 reacties

Hallo Andy_Jajehethetwel :)

Hoe is het uiteindelijk opgelost trouwens? Het is 1 maand verder.

-Dr8gon99

Ja, Man hij heeft gewoon een andere uitgever gevonden, Dat lijkt me het beste gewoon geen commentaar geven op mensen die aanstoot te geven. Trouwens iedereen heeft die angst. Maar dat het gebeurd is toch weinig over te zeggen.

Goed dat er een nieuwe uitgever is, vindt hij jou boek wel prima?

-Dr8gon99

Ja gelukkig wel :)

Gelukkig maar dat hij het prima vindt :)

-Dr8gon99

Ja :)

Zowiezo ik wil zo veel mogelijk anoniem blijven en een normaal leven leiden ik heb al het gevoel sommige mensen gaan nee zeggen zoals vroeger. Ik wil niet dat ik bijvoorbeeld aangeklaagd word. Want de meeste mensen die ik vroeger kende zijn harstikke rijk. Dus wat doe ik?

Reageer