Ex Vriendinnen zitten over mij te roddelen in de klas...

  • 19 May 2021
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Oke, dus het begon zo. Het was 1 april en ik had een grap uitgehaald bij 2 van mijn vriendinnen, daar trapte ze net wat te erg in dus toen ik het zei ben ik met verschillende scheldwoorden uitgescholden, zoals ziektes ect. Dus ik was toen mijn aller beste vriendin verloren, ik zat ook in de knoop met mijn klas. Ik word vaak uitgescholden door kinderen in mijn klas en vaak buitengesloten dus wilde ik van school veranderen. Uiteindelijk heb ik het dus niet gedaan. Wij zitten nu in halve klassen btw dus ik zit nog niet met mijn exvriendinnen in de klas, maar eind mei gaat t waarschijnlijk wel weer gebeuren. Dus ik had heel veel gezeur gehad met mijn exvriendinnen en mijn klas, ik ben naar mn mentor gegaan en die heeft dingen met me afgesproken. Uiteindelijk is het nu wel rustiger in mijn klas, maar net hoorde ik van 2 van mn andere vriendinnen die ook bij mijn ex vriendinnen in de klas zitten dat ze dus ik de klas over mij hebben gepraat. Er werd gezegd; ‘steek je vinger in de lucht als je ….  wel mag’. Een van mijn vriendinnen heeft dat gedaan, maar mijn andere vriendin is dus wel nog vriendinnen met mijn exvriendinnen. Maar die had haar vinger dus niet opgestoken omdat die vriendinnen van haar anders boos worden. Uiteindelijk heeft die vriendin screenshots gestuurd van een 1e klasser  waarmee ik ook vriendinnen ben + die 2 meiden waarmee ik ruzie heb + mijn eigen vriendin die een soort van meeloopt. 

Hier het verhaal: 
Vriendin: Stuurt foto van dat klassen waarschijnlijk eind mei weer open gaan
Exvriendin 1: Nee *scheldwoord*
Exvriendin1: Wacht even-
Exvriendin 1: Dat betekent
Exvriendin1: *mijn naam* HAHAHHAHAHA
Exvriendin 2: NEEEE arme *mijn naam*
Vriendin: K heb geen zin in volledig geopende scholen
exVriendin 2: Die heeft helemaal geen vriendinnen
Vriendin: T is wel fijn zo
Exvriendin 2: Klopt
Exvriendin 1: Wedden dat *mijnnaam* Gaat proberen om met ons mee telopen HAHAHAH
Vriendin: Mijn hond gaat er vandoor met een mondkapje
Exvriendin 2: *reageert op exvriendin 1* Zij gaat niet eens met mij een gesprek aan, zo wel krijgt ze klappen, Maar *mijn aller beste vriendin haar naam* doet wel weer aardig, gelukkig..

Exvriendin 1: Hehe ja dat klopt
Exvriendin 2 maar vgm mag *mijn beste vriendin dr naam* *mijn naam* Niet zo meer
Exvriendin 1: Ik heb geeeeen idee
Vriendin: *reageert op exvriendin 2* Jawel 
Exvriendin 2 : Minder dan eerst, maar kijk ff
Exvriendin 1: ik ben ingedeeld bij DPS
Exvriendin 2: omg dan kom je bij *mijn naam* In de klas. 
Exvriendin 1: Ja maar als ze tegen mij praat krijgt ze klappen
1e klasser: Maar *mijn naam* Gaat toch van school verwisselen
Exvriendin 1: Hoe weet jij dat dan *emoji Van duivel* HHAHAHA
1e klasser: *vriendins naam* Na dit schooljaar gaat ze wisselen
exvriendin 1: Wahahahau, mooi
1e klasser: HAHAHA

Exvriendin 1: WEG MET DAT *scheldwoord ziekte* KIND
1e klasser: JA HAHAHAHAH

Dus dit is wat er dus is gebeurd, ik weet het het is veel maar ik weet het allemaal gewoon niet meer, Ik kan niet naar mijn pleegmoeder lopen, en ook niet naar mijn mentor. Want als mijn beste vriendinnen daar achter komen en mijn 2 exvriendinnen ook. Zijn mijn 2 beste vriendinnen allebij weg….
En heeft de vriendin die nog wel vriendinnen met mijn exvriendinnen zijn echt heel veel gezeik….


1 reactie

Badge

Als ik eerlijk ben klinkt dit als een echte meidenjongen. Ikzelf ben een jongen en heb ook twee vriendinnen die vaak ruzie met elkaar maken. Vaak gaat het echt nergens over. Net zoals bij jou. Het begon allemaal bij iets onbenulligs als een 1 april grap! Kom op zeg, daar ga je toch geen ruzie over maken. Maar als ik je advies mee zou mogen geven zou ik als eerst voor jezelf bedenken of je nog vriendinnen wilt blijven of dat je liever niks meer met die vriendinnen te maken wilt hebben. Je zegt dat ze je allerbeste vriendinnen waren, maar zijn ze wel zulke goede vriendinnen als ze je op zo’n trieste manier vernederen en lopen uit te schelden. Ikzelf heb ook een periode gehad waarin ik in een vriendengroepje zat waarin ik mij eigenlijk niet helemaal thuis voelde, omdat mijn vrienden achter mijn rug niet aardig over mij waren. Toen heb ik me bij een ander vriendengroepje aangesloten en uiteindelijk ben ik met mijn oude vrienden ook weer bevriend geraakt. Je aansluiten bij een ander vriendengroepje kan er namelijk voor zorgen dat de ruzie een beetje rust krijgt. Als je toch liever geen nieuwe vriendinnen wilt maken kun je het denk ik voor het best gewoon oplossen en zeggen tegen je ex-vriendinnen dat het je spijt en dat je eignenlijk fout zat. Misschien dat zij de ruzie dan ook weer vergeten. 

 

Ik wens je in ieder geval veel geluk toe!

Reageer