Vraag

ex-bff

  • 4 March 2023
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hoi ik ben Floortje.

Het gebeurde al in groep 5 Tess(zo noem ik haar ff voor het verhaal) tess die was mij en mijn andere vriendin uit elkaar aan het drijven, toen hadden we een gesprek maar tess doe boeide het niet dus we gingen naar de juffrouw en we gingen nog een keer praten toen was er nog een keer ruzie maar we hadden we maar genegeerd. 1 jaar later deed ze een beetje stoer verdrietig en een beetje drama Queen spelen, we zijn soms naar de juffrouw gegaan.

Toen we in groep 7 kwamen( dit jaar dus) deed ze al heel raar we hadden een nieuw meisjes laat ik hun ff isa en Anna noemen. Anna doe was van dag stoere gedoe en deed pesten naar een lang gesprek dan onze pauze duurde was het gestopt, ik was beste vrienden met Tess maar sinds lange tijd deed ze weer raar oke eerst gingen we (ik tess en mijn andere bff zoë) praten en het laten stoppen dat Tess achter mijn rug heeft zitten praten, dat lukt niet echt maar de 2de keer stopte ze wel ik werd boos en was niet slim bezig ik gaf mijn excuses voor mijn boze gedrag en ze ging eens en ze ervaarde mijn excuses.

Een maand later zat ze met kinderen die ik niet ken achter mijn rug om te praten ze had mijn locatie op tiktok gezet en alles van mij verwijdert, over de locatie was ik niet eens maar ze wou hem niet verwijderen ik had hem gemeld toen was hij verwijdert. Maar gisteren kwam het tess stuurde een domme foto en zat alles over wednesday te vertellen ik zei toen: ik weet dat al tess maar fijn dat je me ff vertelt waar je bent😇.

Maar ze deed al een poosje raar ze maakte op rare momenten screenshots en ik vroeg steeds waarom doe je dat ze zei niks sinds gisteren had ze alles aan random mensen vertelt die ik niet ken ik was huilend naar mijn vader toe gestapt hij zou het aan mijn moeder vragen of ze tess haar moeder moest appen erover onder tussen dat ik huilden bij me vader was mijn zus iedereen van haar aan het melden van pest gedrag en hartelijk gedrag en geblokkeerd het was niet eerlijk wat ze deed 2 random mensen waren onder al mijn video's aan het reageren met gemenen dingen over dat tess beter verdiend. Ik was boos en nu nog ik ga maandag pad plaatsten verwisselen en de kinderen in mijn klas zijn gemeen en zijn het nooit met mij eens ik ben altijd heel lief maar word niet gewaardeerd.

Heeft iemand tips voor mij?

 

Liefs Floortje


4 reacties

Badge

@anonyminus het gaat nu super goed, ze is gestopt, en we zijn gwn kennisen! Super bedankt voor de reacties!

 

Badge

Bedankt je heb helemaal gelijk

Hi Floortje,

wat naar! Ik zou Tess nooit meer vertrouwen ofz. Ik zou proberen leuk contact te maken met de andere meisjes in de klas.  ik denk dat het dan wel enorm leuk gaat worden, want misschien lijkt het nu zo alsof ze je niet waarderen. het kan zo weer anders zijn. in welke groep/klas zit je? misschien wisselt de klas nog. 

 

Badge

Hey @Floortje.fabiënne !
Wat erg om te horen dat Tess zo gemeen doet! 
Zoals ​​​​​​@Anoniempje4956 zegt, kan je proberen wat leuke contacten te maken met de andere meisjes. Tess is jou niet waard!!!
Het is erg goed dat je het tegen je vader hebt gezegd (anders gaatje verdriet en boosheid opkroppen en dan voel je je nog vervelender). 
Dat je klasgenoten zo raar doen, snap ik niet helemaal. Je bent een fantastisch mens en je doet niets verkeerd. Misschien kan je wat meer contact met ze proberen te leggen?

Als geen van deze dingen werken, kan je met je ouders en de directie bespreken of je naar een andere school mag voor het laatste anderhalve jaar, zodat je in ieder geval een goede afsluiting van de basisschool had. Naar mijn ervaring zijn de nieuwe klasgenoten altijd aardig en je krijgt snel nieuwe vrienden en vriendinnen!

Laat je ons een keer weten hoe he op dat moment gaat?

Groetjes, Anoniminous

Reputatie 3
Badge +1

Hi Floortje,

wat naar! Ik zou Tess nooit meer vertrouwen ofz. Ik zou proberen leuk contact te maken met de andere meisjes in de klas.  ik denk dat het dan wel enorm leuk gaat worden, want misschien lijkt het nu zo alsof ze je niet waarderen. het kan zo weer anders zijn. in welke groep/klas zit je? misschien wisselt de klas nog. 

Reageer