Er is iets vervelendsgebeurd

  • 17 February 2019
  • 3 reacties
  • 499 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hallo mensen, ik ben Claudia, ik word op school Chlamydia genoemd omdat ik meerdere keren chlamydia heb gehad en het aan meerdere mensen heb gedeeld. Dus daar werd ik al voor gepest, maar het is veel erger geworden na afgelopen vrijdag.

Wij als vrouwlui kleden ons dus om in een vrouwen kleedkamer, na gym, en dit klinkt heel stom maar ik besloot een scheet te laten want ik voelde de gas opborrelen in mijn spijsverteringsstelsel. Ik was bewust dicht bij een ander meisje gestaan, zodat als het vies rook, ze dachten dat zij het was. We waren trouwens naakt op dit moment. Ik liet dus een scheet, met mijn kont in de richting van haar, zodat ze haar gingen verdenken van de stank. Dat ging mooi fout.

Ik liet een gigantisch harde scheet, en ik stond waarschijnlijk te dicht bij haar, want er verscheen een grote bruine vlek op haar bovenbeen, IEDEREEN hoorde en zag het en ik voelde me zo ontzettend beschaamd. Ik huil al 2 dagen en ik heb vandaag de moed gekregen om mijn verhaal hierop te delen. Please lach mij niet uit. Dit is bloedserieus en een gevoelige snaar voor mij. Ik word nu de "scheet-chlamydia" genoemd en mensen beweren dat je chlamydia krijgt als ik in de buurt van hun scheet. DAT IS NIET WAAR. Ik voel me zo ontzettend slecht. Ik hoop dat mijn vriendje er niet achter komt.

3 reacties

Ik denk dat het misschien kan helpen om hun gedrag bij jouw mentor of iemand anders van school te helpen.
Dergelijke dingen zullen immers niet getollereerd worden.
Badge +1
Chlamydia komt vooral bij meisjes voor en is een vaginale schimmel ook jongens krijgen dit wel eens omdat met het wassen er gedacht wordt van ik was mijn schaamstreek met zeep dit kan zeeprestjes achterlaten die dan een schimmel vormen die we Chlamydia noemen maar eigenlijk eenjeukende SOA door te zuiver te zijn en dus best was je je vagina met gewoon zuiver water en dep het droog ook duw de handdoek zachtjes erop om zo te drogen want wrijf je kan het schuren en irritatie geven.

Ik was eens ziek en verrekte naar huis te gaan tot ik in de klas moest overgeven en dit deed in het vuilbakje niet al te zuiver en ik zei sorry haal een ander zakje voor erin tot aan de deur blergh opnieuw maar de hele gang vol en ze zeiden anorexia trut wat niet lief is wie lacht er nu met iemand die ziek is en die scheet die je liet kon je niet van weten dat dit een spetter scheet was + scheetjes zijn natuurlijk we eten verteren maar voor een deel wordt er gas gevormd die we eruit laten door een te laten vliegen. We laten allemaal wel eens een scheet zo kraakte ik er eens een af in de bioscoop en zei wow wat een effect zelfs nog met geur verdomme iedereen van man dat stinkt ik ja nieuwe technologie zo hadden ze niet door dat ik gewoon gasserig was.

Fijnste was de rij voor de snacks want het was prrrrrrrrrt en ik wat een vuiligheid man die rotzooi stinkt een deel voor mij weg dus ik was eerder aan de beurt op een moment zat ik met pure concentratie te kijken in de film een storm toen ik zei tegen een maatje er komt donder en hij wat ik prrrrrrrrrrrrrrrrt man wat een slag hij lol haha maar je moet ermee lachen

Hallo Claudia :)

Wordt je nog steeds gepest omdat je die SOA hebt gehad? Een SOA krijgen is niet fijn en daardoor hoor je niet gepest te worden.

-Dr8gon99

Reageer