Vraag

Enge jongen

  • 23 December 2017
  • 8 reacties
  • 1640 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In mijn klas zit dus een zeer griezelige jongen. Hij zegt dat hij mensen wilt vermoorden enzo en hij stuurt allemaal filmpjes van terroristen en onthoofdingen. Hij werd dus in een groep gezet waar ik ook in zat en dat wist ik niet want alleen vriendinnen van mij zaten erin. Toen zei ik dus voor de grap "I only fuck niggers". Nu heeft hij daar een screenshot van gemaakt met mn nummer erboven. Hij zegt dat hij het naar pedo's gaat sturen. Wat moet ik doen?

8 reacties

Hoi!

Die jongen lijkt inderdaad best griezelig. Ik denk dat je het best naar je mentor stapt, want die jongen moet eens aangesproken worden op zijn gedrag. Zeggen dat je moord wilt plegen en van die vreselijke filmpjes sturen kan echt niet.

Stom dat hij nu dat screenshot heeft. Ook hier komt je mentor van pas, aangezien die die jongen kan verplichten om dat screenshot te verwijderen. Of die jongen echt contact heeft met een pedo weet ik niet, de kans is klein, maar fijn is het idee niet.

Wel vreemd dat je vriendinnen die enge jongen hebben toegevoegd zonder jouw toestemming. Wisten ze dat je die jongen eng vond? Of was het eerder als grap bedoeld?

Groetjes
x
Ja maar ik ben vooral bang dat als ik naar mn mentor toestap dat die jongen mij gaat vermoorden of mijn account gaat hacken ofzo want accounts hacken doet hij vaker. Echt de hele klas vind deze jongen eng dus ik weet ook niet waarom mijn vriendinnen hem hebben toegevoegd.
Als je zo bang bent dat die jongen je gaat vermoorden, is dat een teken dat er echt iemand ingelicht moet worden. Heeft hij jou al bedreigd?
Heel de klas is bang van hem, dus het is echt wel duidelijk dat er iets moet veranderen aan de situatie. Kun je dit aan je ouders vertellen? Zij weten er vast meer raad op en kunnen eventueel school contacteren.
Ja ik heb het tegen mijn ouders verteld. Hun gaan contact opnemen met mijn mentor. Heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Goed dat je het aan je ouders verteld hebt! Zij gaan de juiste stappen ondernemen.
Ik geloof dat dit allemaal goed komt. Succes!

Groetjes
x
Ik wil dat deze topic verwijderd word hoe doe ik dat?
Topics worden normaal gezien niet verwijderd. Andere mensen die in een soortgelijke situatie zitten kunnen nog wat leren van jouw topic, dus daarom blijft 'ie waarschijnlijk staan.

Een topic wordt pas verwijderd als die tegen de forumregels ingaat of als je anonimiteit in gevaar komt. Dat lijkt me niet echt het geval. Waarom wil je dat de topic verwijderd wordt?
Hier wordt ik blij van! Dat internet ook nog goede doelen heeft! (Aangezien er ook juist veel problemen door ontstaan). Mooi dat het is opgelost en ik vind 't maar een vreemd idee dat deze gast op de aarde is gezet en zo slecht is opgevoed. Hoe deze gast niet eerder in een inrichting is gekomen weet ik niet. Wat ik wel weet is dat hij niks goeds in de zin heeft en het nooit gaat krijgen. Hopelijk voel je je al weer beter en is het echt goed opgelost!

Groetjes,


Anonieme ikkuh

Reageer