Vraag

eenzaam/pesten

  • 3 October 2022
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een meisje van 13 jaar en zit in de 2e

ik voel me super eenzaam en niemand mag me, ( ze schelden me uit, negeren me en slaan me)

het is nu al 2 jaar lang zo en ik kan het gw niet meer uithouden ik heb maar een vriendin maar die zit niet bij mij in de klas waardoor we bijna nooit kunnen afspreken

verder had ik een vriendin in de klas alleen de rest heeft haar om gepraat dat ik een weirdo ben

ook moet ik binnenkort op excursie (2 dagen) en ik lig op de kamer met die kinderen die me slaan enzo dus ik weet niet wat ik nu moet doen

 


5 reacties

Hi @Lunaa ,

Wat ontzettend heftig dat je dit mee moet maken, pesten is nooit oké! Is het misschien mogelijk om het ergens aan te geven bij een docent of diegene die de excursie regelt, zodat je niet met hen op een kamer hoeft te slapen? Ik kan me voorstellen dat dat al een fijner idee is.

Ik wil je vooral meegeven dat het belangrijk is dat je er over gaat praten wanneer je hier klaar voor bent! Niets hoeft meteen, maar begin met kleine stapjes zetten om voor jezelf op te komen of richting het praten met bijv. jouw mentor zodat zij hier iets aan kunnen doen.

Als ik iets voor jou kan doen in deze situatie of je wilt er nog eens uitgebreid over kletsen, dan ben ik er voor je! <3

Liefs, Junia

Reputatie 6
Badge +5

Ik denk dat het goed is om in ieder geval met een volwassene te praten. Je mentor bijvoorbeeld. Misschien kun je samen tot een oplossing komen. Daarnaast kunnen je ouders je helpen, misschien kan je wel naar een andere school? Dan kan je daar opnieuw proberen te beginnen. Dat is ook niet leuk natuurlijk, maar dat is wel een mogelijkheid van verbetering!

Ik hoop dat dit je helpt en heel veel sterkte en succes

Je bent mooi zoals je bent en trek je niks aan van die pestkoppen!

xxx

Badge

Thxx ik had het al wel tegen m’n mentor gezegd alleen die  vind me een aansteller dus ik ga het tegen mijn ouders zeggen ookal is dat wel een grote stap maar ik moet iets

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Lunaa , heeft het geholpen? ik hoop dat je ouders je hierin steunen!

Reputatie 1
Badge

lieve lieve luna

dit is niet oke, probeer er met iemand over te praten bijv: je ouders. ik ken je niet, maar ik weet zeker dat je een lieve meid ben en ik sta aan jou kant. ik ben ongeveer net zo oud als jou ik heb zelf ook een verhaal en weet je kan hier alles kwijt.

Liefs Hanna

Reageer