Eenzaam, al mijn vrienden zijn op vakantie

  • 3 August 2022
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

 

Al mijn vrienden zijn op vakantie en mijn beste vriendin (zij is de laatste die nog in NL was) is vanochtend ook vertrokken. Ik voel me nu een beetje eenzaam omdat er letterlijk NIEMAND meer is. En ik kan me niet zo goed vermaken in m’n eentje ben namelijk heel extravert. Van mijn vriendengroep die ik op school had hoor ik ook nooit meer iets :/ terwijl ik ze wel vraag hoe het met ze gaat…

 

Ik heb nog 1 hele goeie vriend hier in NL maar ik voel een hele erge spanning tussen hij en ik. We waren heel goed met elkaar en ik vroeg hem elke dag hoe het met hem gaat want hij is uit huis gezet. Maar de laatste tijd wanneer ik het vraag reageert hij heel droog want hij heeft veel stress wat ik kan begrijpen maar ik zie ook op zijn verhaal dat hij vaak met anderen is en dat hij een soort nieuwe vriendengroep heeft gevormd nu voel ik me een beetje alleen omdat ik niemand heb…

heb aan hem gevraagd of er iets is en hij zei van niet. Ben te koppig om aan hem te vertellen dat ik ermee zit omdat het me een beetje boos maakt aangezien ik de enige persoon ben die ervan wist en hem iedere dag vroeg hoe het ging en nu lijkt het alsof hij het is vergeten. Hij vraagt niet eens aan mij hoe het met me gaat wat ie vroeger wel altijd deed. Misschien zijn we uit elkaar gegroeid en moet ik het accepteren?

 

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Dat klikt inderdaad niet zo leuk!

Kun je geen baantje zoeken zodat je daar mensen kan leren kennen en iets te doen heb ik heb ook een scholieren baatje buitenom mijn vakantie werk! Dus daar werk ik lekker zaterdags en op vrije dagen, en sinds deze vakantie niet meer in vakanties maar eerst wel het is altijd gezelig in de tomaten kas en je kunt er leuk klieren!

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb al een baantje gevonden gelukkig! Ik ga werken in een stroopwafelwinkel maar daarnaast mis ik wel contact met mensen. Hopen dat het daar wel leuk gaat zijn :)

dankje voor je reactie

Reputatie 5
Badge +2

Wow wat leuk veel plezier!!! En geniet van de stroop wafels! Ik zou met chocola nemen daar zit een vrolijk stofje in

Reageer