Echte of neppe vriendinnen?

  • 6 November 2018
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb 2 vriendinnen die heel vaak met elkaar omgaan en mij een beetje negeren of vergeten. Als ik vraag waarom lachen jullie ? of wat is er? willen ze niks delen met mij... Hier een paar voorbeelden:

-Nieuw Schooljaar: GELIJK naast elkaar zitten zonder aan mij te vragen of ik naast 1 van hun wil zitten.

-LO (Gym):

Docent: Jullie gaan in tweetallen.....
1e vriendin: Eey zullen wij samen?
2e vriendin: Ja sgoed
Ik in mezelf: JA DAG HALLO? VRAGEN JULLIE ECHT NIKS AAN MIJ??
DAT GAAT ELKE GYMLES ZO

Pauzes:

-Als de pauze begint niet op mij wachten om samen naar beneden te gaan
-Als ik naar de WC moet zeg ik tegen hun wie gaat met me mee naar WC? 'Ik niet' en als ik dan alleen ga, zeg ik ook tegen hun kunnen jullie dan mijn plek bezet houden? 'Jaja' IK KOM TERUG: andere mensen zitten op mijn plek like bro wtf? en als de 1e vriendin en de andere vriendin aan elkaar vragen ga je mee naar wc? ZEGGEN ZE GEWOON JA!!!!!!!!!! (En zo kan ik nog wel honderden voorbeelden geven)

DIT GAAT ELKE DAG ZO EN IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN NU ZE DELEN ZO VEEL MET ELKAAR EN ZE VRAGEN NIKS AAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weten jullie iets??????????????????????

6 reacties

Beste AnnoGirl .
ik snap dat het vervelend is heb je het gevraagd aan hun of aangegeven hebt
Dat je het vervelend vind?
Echte vriendinnen negeren elkaar niet .
ik snap hoe vervelend het ook is maar je kan het beste het vragen waarom ze jou negeren .




groetjes annoniempo
Bedankt iedereen voor jullie reactie jullie helpen me enorm!!
het lijkt me duidelijk dat het hier gaat om neppe vriendinnen en ik zou er ook niet teveel moeite voor doen maar mensen zoeken die jou wel zien staan
Dump ze, klinkt misschien hard maar zo te horen zijn deze vriendinnen jou niet waar. Wat ook nog kan helpen vraag het aan ze waarom ze jou negeren, dit kan er eng zijn maar dan heb je wel antwoord. 😊
Heyy,
wat vervelend dat het zo gaat! Het is wel heel herkenbaar....
ik zou je ook adviseren om ook (een keer) bij andere mensen te gaan . Je kunt bij ze gaan staan in de pauze of je kan een keertje vragen of ze zin hebben om wat leuks te gaan doen (naar de bios ofzo)
succes!
Sleepygirl
Hii,
Ik snap heel goed wat je bedoeld. Ik heb precies hetzelfde.
De 'vriendinnen' die zo tegen mij doen ga ik nog wel mee om. Maar ik ben ook meer met andere mensen op gaan trekken. Probeer af en toe ook eens met anderen om te gaan. Is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Maar er zitten vast meer aardige meiden in je klas. Altijd aan dezelfde mensen vastgeplakt zitten is ook niet even handig.

Heb je al eens met ze besproken hoe je je voelt? Misschien weten ze wel niet eens dat je het zo ziet.
Succes!
Xxjee

Reageer