Discord && Ddosin

  • 15 June 2021
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai! Naja niet zo'n vrolijk hoi. Het is allemaal gebeurt in discord. Via via zeiden mensen tegen mij, "oh femke. Download ook discord. Het is echt leuk!.." 

Tot dat je er al een tijdje op zit. Je ontmoet allemaal "aparte" mensen.  In allerij leuke servers. 

Ik begon iemand te kennen. Hij voelde zich blijkbaar te snel aangevallen. Ik heb al zo'n 4 jaar discord. 

Volgens hem deed ik dus iets te "stoer" waarbij ik het niet vond. Ik deed alleen duidelijk.  Daarna ging hij mij Dreigen te ddosen. Hij zei "ik maak een pastebinnetje en daar gaan je gegevens in." Ik zei "wat moeten mensen met al mijn informatie?"  Ik had tegen een "vertrouwenspersoon." Tenminste dat dacht ik dingen gezegd van hoe ik mij voelde. Die dm's waren doorgestuurd en nu wordt ik door iedereen "onzeker, depressief" meisje genoemd.  Waarschijnlijk heeft hij het pastebinnetje al gemaakt en kunnen mensen mijn informatie downloaden. Can anyone tell me what i can do? Want voel me rot hiervan. 

 

Do not trust every person on social media 


5 reacties

Daarna ging hij mij Dreigen te ddosen. Hij zei "ik maak een pastebinnetje en daar gaan je gegevens in."

Zijn dreigement klinkt inderdaad eng, maar het wordt minder geloofwaardig doordat hij de termen niet kent.
Een DDoS aanval zorgt ervoor dat apparaten en services niet meer toegankelijk zijn, maar laten je geen data stelen. Daarmee zeg ik niet dat hij geen data kan hebben gestolen, maar ik zou ook met een bekende term dreigen als ik iemand bang zou willen maken. Helaas niet de juiste term.

 

Neem even een stap terug en ga na wat deze mensen willen.
Die jongen wilt duidelijk wraak voor jouw gedrag en die andere kerel is waarschijnlijk gewoon een eikel, dus die kunnen we even negeren.
Hij krijgt alleen zijn wraak als hij een effect heeft op jou, maar daarvoor moet hij wel kunnen weten dat het met jou iets doet. Daar zit volgens mij onze oplossing.

Dit vraagt om scorched-earth tactics.
Verwijder en blokkeer alle servers en contacten die je met diegene deelt.
Hem daarbij rapporteren is ook leuk, maar het helpt mogelijk niet.
Door te voorkomen dat hij er achter komt of dit effect op jou heeft zal voor hem de lol er af zijn.
Misschien hebben ze je data, maar ze kunnen er niet echt iets mee.
Dreigen kan dan niet meer als ze niet meer met je kunnen spreken.

 

Ik kan mij voorstellen dat je vrienden hebt op Discord, dus je zult iets met hen moeten regelen.
Hopelijk heb je een server met je vrienden en zonder die clowns.

Ik raad je aan om alle servers te verlaten en de mensen die jouw bedreigen/irriteren te blokkeren. Er zijn nog genoeg andere leuke servers die je kunt joinen.

Groet mij :wink:

Hey eerst wil ik even zeggen dat ik zelf wel wat verstand heb van hacken (doe het veel in mijn vrije tijd wel legaal natuurlijk) dus ga het je proberen uit te leggen.

Zoals hierboven al is gezecht een ddos aanval is bedoeld om servers of routers plat te leggen. Je laat als het waren heel veel account tegelijk verbinding maken. Het is hierbij niet mogelijk om gegevens te stelen. De enige manier waarop hij dit heeft kunnen doen is als hij jou ip adress heeft en als je hem die niet verteld hebt en hem je nummer niet gegeven hebt is  de kans dat hij deze heeft vrijwel onmogelijk want discord beschermt deze gegevens erg goed en daar zal hij niet zomaar bij komen. Dus als je hem geen gegevens van jou computer hebt gegeven of een telefoon nummer ofzo is er niks aan de hand en zijn dit alleen maar loze dreigementen. Daarnaast lijkt deze beste gozer er weinig verstand van te hebben want er word door mensen die stoer willen doen vaak gegooid met termen als ddos terwijl ze nie eens weten wat het betekend.

Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken. De kans dat hij ook maar weet hoe je een aanval uitvoert om gegevens te stelen is erg klein en hij is waarschijnlijk gewoon een sukkel van het internet.

Hooo dat je hier wat aan hebt!!

Reputatie 3
Badge +1

Hallo! Zoals MensPersoon en anoniem_121 al zeggen, is er absoluut geen reden om je zorgen te maken. Het feit dat hij je dreigde te DDOS-sen maakt duidelijk dat hij niet weet waar hij het over heeft. DDOS staat voor Distributed Denial Of Service, en is een aanval bedoeld om websites en andere IP's te overstressen, waardoor ze niet meer werken. Als je te maken krijgt met bedreigingen op applicaties zoals Discord, is het altijd het beste als je ze gewoon blokkeert. Als je er nog geen goed gevoel over hebt, kun je hem via deze site reporteren. Daarvoor heb je hun User-ID nodig, die je kan zien door met je rechtermuisknop op hun naam te klikken. 

Ik hoop dat dit helpt!

Reputatie 2
Badge +1

ik snap wat je bedoelt, op discod zitten rare types, maar ook hele leuke types! discord is leuk, pas alleen wel op tegen wie je praat op discord.

hope it helps!

~Me~

Reageer