Cyberpesten = bullshit

  • 7 March 2018
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Cyberpesten bestaat niet.
boehoe iemand noemt je een lul via internet, blokkeer ze gewoon.
en wanner je Geddosed of gedoxd word, of naaktfoto`s worden verstuurd is het een misdaad en geen cyberpesten.

kortom cyberpesten is onzin blokkeer ze.

6 reacties

Ja maar het hele punt is dat “Cyberbully’s” je via alle mogelijke manieren gaan pesten vanaf het internet: blokkeer ze, en ze gaan naar een ander social-media platform en gaan je pesten. Al heb je ze op alle mogelijke social-media’s geblokkeerd maken ze nieuwe accounts en gaan ze gewoom door. Ik spreek uit eigen ervaring, ik ben ge cyperpest, en het was geen misdaad maar het heeft wel mijn zelfvertrouwen teruggebracht naar nul.
Dus zeg alstjeblieft niet dingen waar je geen verstand van hebt.
Ten eerste:
Niet iedereen denkt daarnaan of doet dat.

Ten tweede:
Blokkeren is niet altijd mogelijk en vaak vinden de pesters een andere manier op contact te krijgen.

Ten derde:
DDoS-en is geen pesten, maar een misdaad.

Ten vierde:
Als het al tot naaktfoto's komt heeft blokkeren geen zin, zeker als mensen gaan dreigen ermee.
Ja zo denk ik er ook over eig maar blijkbaar kan het mensen echt pijndoen. Het kan ook zijn dat er andere dingen meespelen waardoor iemand zich naar voelt.

Mijn zusje werd ook weleens gepest en dan dacht ik:'Stel je niet zo aan' maar sommige mensen zijn gwn minder goed in voor zichzelf opkomen.
Kortom cyberpesten is geen bullshit en we moeten het serieus blijven nemen.
Cyberpesten is geen Bullshit,

Woorden doen voor mij meer pijn dan slaan/schoppen. Ik kan niet begrijpen dat mensen dat niet snappen, maar in iniedergeval: als iemand iets zegt een je blokkeerd zo iemand dan blijf het in je Hooft zitten, en als andere mensen dat ook gaan zeggen ga je jezelf heel slecht voelen. En dat is een deel v van cyberpesten dat je niet kan oplossen door blokkeren.
hoi
vaak worden mensen die gecyberpest worden ook in het echte leven gepest. Zou jij het leuk vinden moest jij na een hele dag gepest te worden ook nog eens op de pc gepest te worden? Neen, ik denk het niet. Denk volgende keer 2 keer na voordat je iets post

Reageer