cyberpesten

  • 25 January 2019
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
cyberpesten bestaat niet, doe gwn het scherm uit ..[deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon]..😎

4 reacties

wanneer kinderen niks te doen hebben in hun avond en niet echt kunnen nadenken.... zo zie ik dit topic dan.

maarja zoals Menspersoon zegt is dit topic niet heel serieus en zullen de mensen hierboven het enorm grappig gevonden hebben dat ze dit konden posten.

echter is "je beeld uitzetten" vaak makkelijker gezegd dan gedaan. stel je word over insta bedreigd, dan kan je moeilijk je telefoon weggooien. die persoon blokkeren kan, maar de gemiddelde pester maakt gewoon een nieuw account aan en blijft zo de hele tijd doorgaan, dan helpt het niet om "je scherm uit te zetten".
waarschijnlijk hebben jullie daar niet aangedacht als ik alleen al dit topic lees, wel leuk om te weten dat mensen zulke dingen daadwerkelijk als "grappig" beschouwen op hun vrije zaterdag avond...
O, shit.
Daar had ik niet aan gedacht.
Bedankt voor de tip!

....

Natuurlijk heb ik door dat dit bericht niet serieus is en dat jullie (of jij) het uiterst grappig vinden.
Echter kan niet iedereen die berichten van zich afzetten en die pesters zijn wel erg vaak bereid om door te gaan, onafhankelijk van wat het slachtoffer doet.
hahaha tering goei haha HUTS
Badge
Heel inspirerende tekst! ik vind het fijn dat mensen zulke goeie tips delen😍

Reageer