Cyber Pesten?

• 1 June 2015
  • 6 reacties
  • 285 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey,
over het algemeen ga ik graag met jongens om.
ik ken nu al een jongen sins mij 5e en we zitten 8 jaar later nogsteeds bij elkaar in de klas.
eerst waren we goeien vrienden, en ik raakte ook bevriend met zijn vrienden.
maar nu zijn we echt uit elkaar gegroet, we kunnen niet meer aardig doen tegen elkaar.
eerst plaagde hij en zijn vrienden me (voor de grap) maar nu kwetst het me echt.
en hij zei tegen mij dat hij nog een (rare) foto van mij en me ex had.
ik wou hem zien, en vroeg of hij hem prive wou doorsturen, en zei er duidenlijk bij dat hij hen absoluut niet mocht doorsturen naar anderen.
nu heeft hij die foto dus in de groeps app gezet, omdat hij wist dat ik dan boos wert (dit is namenlijk wel eens eerder gebeurt)
ik schaamde me kapot
is dit nu cyber pesten?
en ik wil hem hier echt niet mee weg laten komen.
ik ben zo kwaad, ik ga me natuurlijk niet verlagen naar zijn nivo en foto's van hem terugsturen.
maar ik wil dat hij spijt heeft
wat moet ik nu doen?

x

6 reacties

Erg vervelend. Zo heb ik het soort gelijke mee gemaakt. Hier kun je best aangifte tegen doen, maar met mijn ervaring. gebeurt er niet veel mee. 
Het beste is negeren. Als jij er op reageert. voed je hem alleen maar meer, om weer dingen te doen.
Heei

Je kan het beste gewoon niks doen en het.negeren.
Misscjien dat hij het dan niey leuk meer vind en er uiteindelijk.mee stopt

Xxx
hoi,

wat de rest al beetje zegt probeer het te negeren.
en als het egt neit werkt of het wort alleen maar erger dan bijvoorbeeld mentor inschakelen of vertrouwingspersoon want ik snap dat zoiets heel naars is & vaak vint school zoiets ook neit kunnen!
anders probeer ook messchien een keertje met hem te praaten? 
gr mees
Probeer er niet op in te gaan. Dat je je niet naar zijn niveau verlaagt, is al best knap, maar praat er wel over. Hoe grappig zij het ook bedoelen, dit is niet bepaald grappig. Ze kwetsen je en dat moeten ze ook weten. 
XOXO dancingqueenie
Heyy,,
meid skip hem hij is je tijd niet waard. En als je gemene opmerkingen krijgt zeg je gewn van; ja ik had tenminste een vriendje dat kunnen we van jou niet zeggen 😉 zoiets zou ik gewoon zeggen! Let him go girl. Ook als hij sorry zegt hij heeft al 2x zoiets gedaan zeg je dus vergeet hem maar gewoon!
xx hartjefoood
Dit is strafbaar dus hier kun je zelfs mee naar de politie gaan... ik zou er met je mentor over praten dan is het snel over.

Reageer