Ben ik lelijk?

  • 29 November 2015
  • 45 reacties
  • 2615 Bekeken


Toon eerste bericht

45 reacties

Geen enkel mens is lelijk, iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier! Dus jij ook!
Niemand is lelijk! Sommige zijn knapper van binnen, er zitten meisjes op me school die goed doen met de jongens, maar die meisjes zijn niet altijd even aardig tegen andere meisjes!
Nooit denken datje lelijk bent, iedereen is mooi op zijn eigen manier 🙂
JUDITH9009,

je hoeft niet bang te zijn dat ze je lelijk vinden dat zeggen ze puur om iemand te pakken omdat ze zich vervelen en denken dat ze jou aan kunnen. ik ben zelf ook om die rede gepest vroeger maar als je er op reageert vinden ze het leuk miss beter als je ze daarom negeert dat heeft mij toen ook geholpen.

veel succes hopelijk werkt het.
groeten,

dennis1044
Hey judith, ik vind het spijtig dat je hiermee gepest wordt,(ik zelf ben vroeger ook jaren lang gepest) de omschrijving die je geeft ( op de lengte na) is precies mn type, Anyways om niet off-topic te raken, er is geen reden om je lelijk te voelen.
Ieder mens heeft iets moois, en is dit niet qua uiterlijk dan is het wel qua innerlijk.
als jij tevreden bent over je zelf en zelfverzekerdheid uitstraalt (een houding van ik geef geen ... om wat jullie over me denken) dan zullen anderen je sneller met rust laten, verder raad ook ik je aan het probleem op te pakken met je ouders/docenten, helpt dit alles niet, pak het dan op met de ouders van de pesters.

Ik wens je veel succes en hoop dat je wat aan mijn tips hebt, Groetjes:)
Hey Judith,

Wat erg dat je gepest word, misschien kan je hier met een leraar of met een van je ouders over praten. Zij kunnen je helpen. Niemand verdient het om gepest te worden.

Liefss
Elk mens is mooi in een ander opzicht.
De een is gespiert en knap,
De ander is wat molliger
En de ander is misschien wel heel klein.
Het maakt niet uit hoe je eruit ziet!
Elk mens is mooi en dus jij ook,
Laat je niet onzeker voelen door andere mensen, Iedereen is onzeker over iets!
Groetjes Anoniem
Je bent niet lelijk! Ik denk dat die personen die je pesten gewoon jaloers zijn!
Ik denk niet dat ik op basis van wat jij zegt kan zeggen of ik jou lelijk, wat betreft uiterlijk, lelijk vind of niet. Ik wil daar ook helemaal niets over zeggen omdat ik niet denk dat jij er iets aan hebt. Het is erg vervelend dat je gepest wordt en ik kan me voorstellen dat dat veel pijn doet en dat het je onzeker maakt. Kun je hier met iemand over praten? Het is erg belangrijk dat het pesten stopt en een volwassene kan je hierbij helpen!

Reageer