Ben ik illegaal bezig na mijn opgelopen trauma door een pedofiel?

• 1 January 2017
  • 7 reacties
  • 1131 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Eerst wil ik zeggen dat ik zijn echte naam niet wil zeggen dus ik zeg gewoon "pedofiel" inplaats zijn naam

Ben ik illigaal bezig als ik dat ik de pedofiel juist probeer weg te pesten dus in de zin van hem wegjagen er voor zorgen dat hij mij gaat haten..
pedofiel (38 jaar) want ik kan hem nooit meer uit mijn hoofd kan halen door de dingen die hij tegen mij zegt bijvoorbeeld: doodsbedreigingen,valse beschuldigingen,seksuele getinte gesprekken,rare fantasien over mij, ook leugens dat hij veel vrienden heeft terwijl dat 100% niet zo is!! bijvoorbeeld hij zegt eerst dat hij heel eenzaam is en later doet ie expres zeggen dat hij veel vrienden heeft hij wilt zeg maar een strijdt met mij en dat zegt hij wel tientallen keren

(ik kan hem niet blockeren want hij achtervolgt mij in mijn gedachtes elke dag en elke uur denk ik wel eens aan hem aan de verschikkelijke dingen die hij tegen mij heeft gezegd/laten zien al kijk ik even naar zijn foto dan krijg ik er al rillingen van van zijn blik in zijn ogen.. En ik voel me verplicht om hem pijn te doen.. ( een voorbeeld ik heb gelogen dat ik een vriendje heb en dat vindt hij niet leuk toch blijft die tegen me praten..) terwijl hij altijd al een relatie met mij gewild wilde hebben !! like: Je kan nooit dit zomaar voorbij laten gaan

want hij loopt telkens te zeggen dat ik hem loop te pesten en dat ik hem aan het stalken ben..(terwijl hij mij eerst in het begin 20x per dag belde en dat hij voicemails insprak en huilend dat hij zei dat ik moest opnemen en dat hij heel boos werd dat hij me wilt grijpen. (Ik wist ook heel makkelijk zijn achternaam want dat zat gewoon in zijn Skype naam ik ging natuurlijk kijken op zijn profiel..

ik vind dat ik niet strafbaar ben want hij heeft ervoor gezorgd met de dingen die hij zei dat ik een trauma heb en met trauma bedoel misselijkheid/achtervolging in me gedachtes dat ik zijn stem bijvoorbeeld hoor of in mijn dromen dat hij achter me aan zit.. en een man van 38 jaar moet zijn verstand hebben okal spoort hij niet (100% niet) vertrouw me...

Het is een super lang verhaal wat echt maanden is doorgegaan nu besef ik oops .. ik heb ook dingen gedaan die eigenlijk niet mag van de wet.. maar dat hij het veroorzaakt hebt en dat hij zijn verstand er niet bij heeft en mij blijft boos maken om contact met mij blijven te houden..

Ik heb zelf wel echt bijna alle bewijzen nog wat mij boos heeft gemaakt (voicemails,audiobestanden van whatsapp,skype gesprek,whatsapp gesprek)

ik heb al hulp gevraagd bij 3/4 vrienden en die zeggen allemaal dat ik hem moet blocken maar dat is juist het probleem.. Hij heeft zoveel gedaan snap je? Bijvoorbeeld een stem achtervolgt je telkens en het maakt je zo aggresief je wilt diegene die het heeft veroorzaakt, klein krijgen

Ik heb zijn nummer ook in mijn telefoon geblockeerd (thuistelefoon en mobiele nummer..) maar later doe ik hem ook weer deblockeren.. want het nummer weet ik inmiddels al uit mijn hoofd en er staan er maar 2 in mijn telefoon blocklijst ik heb zelf ook al geprobeerd om alle nummers te verwijderen van de bewijsmaterialen (om te zorgen dat ik niet meer met hem kan praten) maar het lukt niet want later ga ik toch weer naar mijn whatsapp blockeerlijst en dan haal ik hem weer van de blocklijst... als ik hem er dus weer af haal dan ziet de pedofiel mijn profiel foto en dan zoekt hij weer contact met mij..

Ik weet het is heel moelijk uitgelegd :(
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met tips geven en zeggen dat ik wel of niet strafbaar ben (Ik hoop het niet) ik heb geen poging gedaan om hem te slaan/ om het tegen zijn vrienden te zeggen hoe hij in werkelijkheid is (via zijn Facebook vrienden) ik heb alleen pijnelijke dingen tegen hem gezegd

ik weet zijn doel eigenlijk al...
Hij wilt gewoon dat ik hem dus in het echt gaat ontmoeten... (GAAT DUS NIET GEBEUREN!) Hij laat dingen de tientallen ruzies van ons echt heel snel rusten.. Alsof hij alles is vergeten?? en dan gaat hij heel positief met mij praten dat hij het heel leuk vind dat het weer goed is en dat we vrienden kunnen zijn en dan zegt hij dat ik vanbinnen heel aardig ben en dat het soms een strijdt is.. bijvoorbeeld ik heb gelogen dat ik een boyfriend heb maar eerst geloofde hij me eerst niet.. Dan zeg ik ga naar me boyfriend Jeffrey (ik heb het al 10x over hem gehad) daarna zegt hij dan (opeens beseft hij het) : Jeffrey? klinkt als een jongensnaam?? dan begint hij te huilen ect met zijn spraaknemo's via whatsapp

7 reacties

Ik snap het niet helemaal, maar voor zover ik kan zien ben jij in elk geval niet illegaal bezig. pedofiel wel. Ik snap dat je hem iets aan wilt doen, maar als het echt zo erg is dan kun je hem ook gewoon aangeven. Ik zou dat doen, weten je ouders hier al van? Hij is je op deze manier 100% aan het stalken en dat is strafbaar. Gewoon een beetje bitchen als zelfverdediging is absoluut niet strafbaar hoor, relax maar. In elk geval zou ik naar de politie gaan en als je echt een trauma hebt ook naar de psycholoog
Heel veel succes, maar inderdaad NOOIT met hem afspreken...

xoxo Guintje
Allereerst goed dat je nooit met hem wilt afspreken maar wat ik zou aanraden is met jou ouders of de politie te gaan bellen over hem want wegpesten werkt nooit bij een pedofiel want alles wat hij wil (ik ga t niet zeggen Maar je snapt me wel) krijgt hij alleen als hijvmetcje afspreekt maar illegaal ben jij niet bezig
Xxx anaxme
Wat Heftig! als ik jou was zou ik naar de politie gaan want dit is zeer strafbaar!
Verwijder de berichtjes van jullie VOORAL NIET! de politie heeft daar veel aan.
het zou ook nog wel handig zijn om te vertellen waarom je zo onaardig tegen hem was.
( ik begrijp je 100%. ) je kan echt trauma's krijgen van zulke mensen! 😨 Veel succes nog! xx anoniempje.
ik zou aangifte doen
Je bent niet illegaal bezig! Totaal niet, hij is illegaal omdat hij sexueel contact zoekt met een minderjarige. Je hebt ook bewijs dus mijn advies is aangifte doen. Veel succes, houd ons op de hoogte !
Alsjebliefd, ga aangifte doen bij de politie, wie weet misschien heeft hij wel meer van zulke dingn gedaan ook met andere minderjarige jonge meiden/jongens grote kans dat ze dr echt een zaak van gaan maken, en vertel het ook aan je ouders... die kunnen je waarschijnlijk ook steunen

Reageer